PGE Ekoserwis S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej PGE, która jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmienia, by realizować strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jest liderem transformacji energetycznej w Polsce.
PGE Ekoserwis S.A. to firma produkcyjno - handlowo - usługowa, zapewniająca kompleksową obsługę elektrowni i elektrociepłowni w zakresie zarządzania Ubocznymi Produktami Spalania (UPS) oraz dostaw materiałów na bazie UPS, a także świadcząca usługi w obszarach pomocniczych dla wytwórców energii elektrycznej i ciepła.
W naszej firmie dużą wagę przywiązujemy do tego, aby zapewnić naszym pracownikom bezpieczne warunki pracy, stabilne zatrudnienie przy jednoczesnym stawianiu im ciekawych wyzwań zawodowych.
Do PGE Ekoserwis S.A. poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Nadzór nad realizacją zadań w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania budynków administracyjnych wraz z wyposażeniem i przyległymi terenami oraz instalacjami.
- Nadzór nad zapewnieniem prawidłowej obsługi kancelaryjnej Spółki i prawidłowego obiegu dokumentów.
- Planowanie, realizację i kontrolę realizacji nadzorowanego budżetu; optymalizację kosztów
w zarządzanym obszarze. - Realizację polityki personalnej Spółki w zakresie zarządzania podległym zespołem, rekrutacji, adaptacji, motywowania, oceny, szkoleń i rozwoju podległych pracowników.
- Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zasobów, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań i dyscypliną pracy.
- Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, zgodnie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi.
- Wykształcenia wyższego I stopnia (zarządzanie, ekonomia, prawo bądź administracja).
- Stażu pracy: ponad 10 lat w tym co najmniej 1 rok doświadczenia w obszarze zarządzania oraz administracji w przypadku wykształcenia średniego; ponad 5 lat w tym co najmniej 1 rok doświadczenia w obszarze zarządzania oraz administracji w przypadku wyksztalcenia wyższego.
- Dobrej znajomości norm i przepisów z zakresu administrowania nieruchomościami, majątkiem pomocniczym.
- Umiejętności tworzenia wewnętrznych regulacji i procedur.
- Umiejętności zarządzania zespołem, sprawnego delegowania zadań.
- Bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint).
- Umiejętności ustalania priorytetów, planowania zadań.
- Dokładności, systematyczności i skuteczności w działaniu.
- Samodzielności i samodyscypliny w działaniu.
- Kreatywności, odpowiedzialności, zaangażowania, asertywności, rzetelności.
- Terminowości w wykonywaniu zleconych zadań.
- Prawa jazdy kat. B.
- Wykształcenie wyższe II stopnia (zarządzanie, ekonomia, prawo bądź administracja).
- 3-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania oraz administracji.
- Licencja w zakresie zarządzania nieruchomościami.
- Bardzo dobra znajomość norm i przepisów z zakresu administrowania nieruchomościami, majątkiem pomocniczym.
- Bardzo dobra znajomość SAP.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Odporność na pracę pod presją czasu oraz na pracę w stresie.
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespole.
- Ambicja i chęć rozwoju w strukturach firmy.
- Umiejętność motywowania podległych pracowników.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz system premiowy.
- Dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
- Możliwość osobistego rozwoju i zdobywanie nowych doświadczeń.
- Dofinansowanie przez Pracodawcę opieki medycznej.
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% wynagrodzenia brutto.
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (min. „wczasy pod gruszą”).
- Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzenie wiedzy.
Zatrudnienie – od zaraz, po sprawdzeniu kwalifikacji i kompetencji.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.