Celem Makax jest dostarczenie wysokiej jakości usług, odpowiadających potrzebom naszych partnerów branżowych, gwarantujących ich terminową realizację. W związku z tym dobrem nadrzędnym, którym się kierujemy jest zaufanie i zadowolenie partnera. Makax opiera swoje relacje biznesowe na partnerstwie, skupiając się na budowaniu relacji opartej na strategii win - win, poszukując rozwiązań, które dla wszystkich stron będą optymalne i zyskowne. Traktujemy wszystkich partnerów z jednakową starannością, życzliwością i kulturą osobistą, budując relacje oparte na obopólnej korzyści.
Dzięki partnerskim relacjom z naszymi pracownikami i dostawcami oferujemy kompleksowe usługi podwykonawcze, które realizujemy z uwzględnieniem zasad ochrony środowiska naturalnego i etyki, mając na względzie przede wszystkim satysfakcję i komfort użytkowników.
Nasze doświadczenie wynika z zatrudniania najwyższej klasy fachowców branży żelbetowej. Zatrudnieni przez nas inżynierowie mogą pochwalić się kilkunastoletnim doświadczeniem zdobywanym przy budowie obiektów mostowych i inżynieryjnych w kraju i za granicą, gwarantując najwyższą jakość prac wykonywanych przez MAKAX.
- Zarządzanie bazą sprzętową firmy,
- Logistyka sprzętu tj. zarządzanie zgodnie ze zgłaszanymi potrzebami w ramach prowadzonych budów posiadanym sprzętem budowlanym,
- Dobór odpowiednich maszyn lub urządzeń dla prowadzonych budów,
- Dbałość o posiadane maszyny (zapewnienie serwisu, remontów, zapewnienie odpowiedniej logistyki sprzętu oraz dostępności części zamiennych),
- Ewidencjonowanie posiadanego sprzętu , przesunięć pomiędzy budowami, zgłaszanie braków,
- Ewidencja sprzętu osobistego wydawanego pracownikom budowlanym na wyposażenie ich stanowiska pracy,
- Okresowe inwentaryzacje,
- Odpowiedzialność za koszty funkcjonowania bazy,
- Koordynowanie flotą ok. 70 samochodów służbowych (zarządzanie procesami w obszarach: obsługi serwisowej, leasingu, ubezpieczenia, monitoringu GPS),
- Nadzór nad stanem technicznym i sposobem wykorzystania floty samochodowej,
- Wsparcie użytkowników samochodów służbowych,
- Weryfikacja, rozliczanie, analiza i optymalizacja kosztów floty samochodowej,
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami w zakresie floty samochodowej,
- Koordynowanie procesów likwidacji szkód.
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: budowa maszyn),
- Minimum 3 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość sprzętu budowlanego i branży budowlanej,
- Czynne prawo jazdy kat. B,
- Znajomość pakietu Microsoft Office,
- Doskonała organizacja czasu pracy,
- Odpowiedzialność i rzetelność,
- Wysokie kompetencje komunikacyjne,
- Umiejętność dostosowania się do zasad i oczekiwań funkcjonujących u pracodawcy.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji,
- Terminowe wynagrodzenia,
- Niezbędne narzędzia do pracy.