Cenię sobie dobrą atmosferę w miejscu pracy, pozwala mi ona zachować balans w ciągu dnia. No i brak monotonii - każdy dzień to zupełnie nowa historia. Po pracy mam czas dla siebie
i znajomych
Otwieramy rekrutację
na stanowisko:
Kierownik Asortymentu (Category Manager)
Miejsce pracy:
Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
Czym będziesz się zajmować?
- Stworzeniem długoterminowej strategii zarządzania kategorią produktów zarówno w kanałach online jak i offline
- Zarządzaniem asortymentem
- Tworzeniem planogramów i właściwego merchandisingu oraz dostosowywaniem działań do przestrzeni sklepu
- Ścisłą współpracą z Kupcem Kategorii w obszarze rozwoju wzajemnie korzystnych relacji z dostawcami
- Opracowywaniem strategii działań dla nierotujących produktów
- Rozwojem produktów, które spełniają oczekiwania klientów
- Regularnym odwiedzaniem naszych marketów
- Monitorowaniem i analizą działań konkurencji
Czego się nauczysz?
- Nowej kultury organizacji i metodyki pracy
- Specyfiki działania jednej z największych sieci retail w Polsce
- Rozwiniesz swoje kompetencje społeczne takie jak: komunikacja, wywieranie wpływu, asertywność, współpraca i budowanie relacji
Wymagania:
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu kategorią zdobyte w firmach po podobnym profilu (sprzedaż detaliczna/ convenience/ stacje paliw)
- Doświadczenie w opracowywaniu całościowej strategii kategorii, definiowaniu taktyk realizacji strategii kategorii i skutecznego jej wdrażania
- Umiejętność analizowania i czytania danych rynkowych ze źródeł takich jak: Nielsen, GFK, Irable
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Biegła znajomość MS Office
- Znajomość programów do budowy asortymentu, takich jak ATPro, JDA, Relex, inne
- Znajomość programów planowania, takich jak Planogram, Spaceman, Prospace, MSAX, JDA, Relex (Galeria), inni
- Doskonałe umiejętności analityczne oraz numeryczne
- Umiejętność identyfikowania i odzwierciedlania możliwości biznesowych
- Silna orientacja na cel, motywacja i umiejętność pracy pod presją czasu oraz zgodnie z wyznaczonymi terminami
Dodatkowy atut:
- Formalna certyfikacja od organizacji branżowej (np. CMA, Nielsen, JDA)
- Umiejętności zarządzania projektami poparte certyfikatami
Dodatki:
- Dofinansowanie do lektoratów
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa/żywieniowa
- Parking
- Ubezpieczenie grupowe
- Dodatki okolicznościowe