W S- 3 Personal Sp. zo.o. specjalizujemy się w opiece domowej osób starszych. Zapewniamy bezpieczną pracę, którą codziennie koordynujemy. Naszą siłą jest zgrany zespół z wielkim sercem i chęcią do działania. Wśród profesjonalistów rozwiniesz się i poczujesz doceniony. Wiemy jak ważne jest Twoje zdrowie, rozwój, szkolenia oraz uśmiech wywołany ważnymi momentami, które wspólnie świętujemy. Czeka na Ciebie wiele benefitów i – jeśli chcesz – możliwości udziału w akcjach charytatywnych przez nas wspieranych. Bądź sobą i dołącz do najlepszych!
Kierownik agencji opiekunek osób starszych
Miejsce pracy: Polska
Zadania:
- bieżące nadzorowanie pracy podległego personelu
- tworzenie i wdrażanie strategii HR
- zarządzanie rekrutacją i planami zatrudnienia
- planowanie oferty szkoleniowej w organizacji
- analiza danych związanych z HR w celu optymalizacji działań
- ścisła współpraca z innymi z zarządem firmy
- raportowanie swojej pracy
Wymagania:
- doświadczenie w kierowaniu zespołem w branży opiekunek osób starszych za granicą (min. 3 lata)
- dobra znajomość branży specjalizującej się opieką osób starszych
- wiedza na temat Human Resources
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
- myślenie strategiczne
- wysokie kompetencje interpersonalne
- zorientowanie na ludzi i relacje
- doświadczenie w pracy z danymi i wskaźnikami
- znajomość prawa pracy i najlepszych praktyk HR
- znajomość MS Office w stopniu bardzo dobrym
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
- system premiowy dbający o zasobność Twojego portfela i doceniający Twoje zaangażowanie i efektywną pracę
- możliwość wyboru formy współpracy – B2B lub Umowa o pracę
- dodatkowy płatny dzień urlopu z okazji urodzin każdego z nas
- szkolenie wdrożeniowo-warsztatowe od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę
- pakiet socjalny co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów
- miejsce parkingowe w pobliżu biura, dofinansowane przez firmę
- praca w rozwojowej i stabilnej firmie