DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.
- Zarządzanie Agencją Celną, poprzez nadzorowanie pracy agentów celnych i specjalistów ds. celnych, ich rekrutację i rozwój (coaching pracowników, zapewnienie odpowiedniego poziomu kompetencji).
- Wprowadzanie nowych rozwiązań w funkcjonowaniu Agencji Celnej poprawiających jej skuteczność i efektywność.
- Dbanie o optymalny poziom kosztów poprzez realizację oczekiwanego poziomu efektywności pracy w podległej jednostce organizacyjnej.
- Identyfikowanie możliwości poprawy efektywności kosztowej operacji celnych i produktywności pracowników.
- Wdrażanie procedur dla zapewnienia efektywnego systemu zarządzania i kontroli prawidłowości przebiegu procesów celnych w powierzonych lokalizacjach.
- Zapewnianie wkładu procesowego/ informacyjnego umożliwiającego realizację terminowych i kompletnych rozliczeń finansowych pomiędzy Agencją Celną a klientem oraz urzędami celnymi w powierzonych lokalizacjach.
- Monitorowanie bieżących i planowanych zmian w przepisach celnych pod kątem poprawy efektywności kosztowej i jakości odpraw celnych.
- Aktywne uczestnictwo w procesie kontroli wewnętrznej, zapewniający możliwość zapobiegania, wykrywania i korygowania błędów oraz możliwość zapobiegania nielegalnym lub nieprawidłowym transakcjom oraz wykrywania takich transakcji.
- Efektywna komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie wszelkich spraw dotyczących procesu celnego.
- Kilkuletnie doświadczenie zawodowe związane z zarzadzaniem Agencją Celną.
- Bardzo dobra praktyczna znajomość prawa celnego, regulacji i dyrektyw UE.
- Znajomość specyfiki pracy firmy transportowej lub spedycyjnej.
- Myślenie strategiczne i biznesowe.
- Wytrwałość i konsekwencja w działaniu.
- Umiejętność organizacji pracy i wyznaczania celów pracownikom.
- Wiedza na temat obowiązujących przepisów celnych.
- Silna orientacja na klienta.
- Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu.
- Znajomość języka angielskiego - będzie dodatkowym atutem.
- Duża samodzielność w podejmowaniu decyzji.
- Silna motywacja i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon.
- Kompleksowy program szkoleniowy wprowadzający w zakres obowiązków.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover oraz karty Multisport.
- Możliwość dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego oraz ubezpieczenia na życie.
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,.
- Możliwość uzyskania dofinansowania do edukacji po przepracowanym roku (studia podyplomowe, szkolenia, kursy).
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnej korporacji.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
- Krok Selekcja aplikacji
- Krok Przesłanie CV
- Krok Weryfikacja CV przez dział HR
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie z przełożonym
- Krok Witaj w DB Schenker!