Ogłoszenie numer: 120153, z dnia 2010-11-04
Marketing Mix
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Administracyjny Biura / Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KAB/10/2010
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wszystkie obszary funkcjonowania biura, w tym:
- zarządzanie kontaktami z zarządcą budynku, zapewnienie sprawnego działania urządzeń
- zapewnienie bezpieczeństwa pracowników oraz sprzętu
- współpracę z dostawcami sprzętu biurowego i artykułów biurowych
- zarządzanie flotą samochodową, telefonami, sprzętem biurowym itd.
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników administracyjnych
- optymalizację kosztów związanych z prowadzeniem biura zapewniając najwyższy poziom usług
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Doskonała organizacja czasu
- Samodzielność w działaniu
- Umiejętność podejmowania decyzji
- Umiejętność negocjacji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Prawo jazdy, gotowość do częstych podróży
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie;
- Narzędzia pracy: samochód, telefon komórkowy;
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.