Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Kierownik Administracyjny Biura / Office Manager

Kierownik Administracyjny Biura / Office Manager

Marketing Mix
Warszawa
praca stacjonarna
5159 dni temu

Ogłoszenie numer: 120153, z dnia 2010-11-04

Marketing Mix

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik Administracyjny Biura / Office Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: KAB/10/2010

 

Opis stanowiska


Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wszystkie obszary funkcjonowania biura, w tym:
  • zarządzanie kontaktami z zarządcą budynku, zapewnienie sprawnego działania urządzeń
  • zapewnienie bezpieczeństwa pracowników oraz sprzętu
  • współpracę z dostawcami sprzętu biurowego i artykułów biurowych
  • zarządzanie flotą samochodową, telefonami, sprzętem biurowym itd.
  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników administracyjnych
  • optymalizację kosztów związanych z prowadzeniem biura zapewniając najwyższy poziom usług

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Doskonała organizacja czasu
  • Samodzielność w działaniu
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Umiejętność negocjacji
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Prawo jazdy, gotowość do częstych podróży

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Narzędzia pracy: samochód, telefon komórkowy;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.