Johann Jacobs i Egbert Douwes nie wiedzieli gdzie skończy się ich podróż. Obaj wierzyli jednak, że każdy zasługuje na kawę, którą kocha.Jako wiodąca na świecie firma kawowa,jesteśmy częścią życia milionów ludzi. Widoczni w ponad 45 krajach, stanowimy zespół ponad 12 000 kawowych mistrzów.
Dołącz do nas już dziś!
Key Account Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie działu sprzedaży (KAM) w zakresie bieżącej komunikacji z klientami zewnętrznymi,
- Obsługa systemów wewnętrznych JDE będących wsparciem administracyjnym współpracy z klientami,
- Wewnętrzna i zewnętrzna wymiana informacji i dokumentów,
- Wsparcie procesów administracyjnych działu,
- Zaangażowanie w procesy sprzedażowe prowadzone z klientami,
- Zarządzanie procesem rozliczania faktur klientów,
- Weryfikacja i zarządzanie plikami budżetowymi,
- Stała współpraca z przedstawicielami handlowymi,
- Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących procesów sprzedażowych.
Kwalifikacje
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Bardzo dobra znajomość MS Excel (mile widziana znajomość SAP, AC Nielsen, DH)
- Otwartość na współpracę z zespołem,
- Orientacja na cel, zaangażowanie,
- Odporność na stres i zdolność pracy pod presją czasu,
- Dobra znajomość języka angielskiego (B1/B2)
Dodatkowe informacje
- Umowa o pracę u Lidera na rynku kawowym
- Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna Medicover, karta multisport, program emerytalny, ubezpieczenie na życie
- Praca z profesjonalistami w międzynarodowym środowisku
- Możliwości szybkiego rozwoju w strukturach globalnych
- Owocowe poniedziałki i nielimitowany dostęp do najlepszej kawy na świecie