BuyPV.eu to importer oraz autoryzowany dystrybutor światowej jakości paneli fotowoltaicznych z Tier 1 oraz wieloletni dostawca kompleksowych rozwiązań w dziedzinie OZE. To fachowa wiedza, doświadczenie i dobrze wyposażona hurtownia ze stałymi dostawami materiałów.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy w Polsce i na rynkach europejskich poszukujemy osób do pracy w branży instalacji fotowoltaicznych na stanowisko:
Key Account Manager
NA RYNEK EUROPEJSKI
miejsce pracy: Warszawa
- umowa: B2B
- praca od zaraz
- praca hybrydowa (praca zdalna max. 4 dni / tydzień)
- rekrutacja hybrydowa: stacjonarna / zdalna
- tryb wypłaty: miesięczna
- system wynagrodzeń: stała podstawa + premia
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów biznesowych na terenie Europy;
- identyfikowanie możliwości rynku i budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami aktualnymi oraz nowo pozyskanymi;
- obsługa kluczowych klientów Spółki na wyznaczonym obszarze krajów europejskich;
- prowadzenie prezentacji oraz negocjacji ofert i kontraktów handlowych;
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży, klientów i działań konkurencji;
- odpowiedzialność za osiągnięcie celów wyznaczonych przez Zarząd i ujętych w planach sprzedażowych Spółki;
- realizacja celów związanych z budowaniem marki firmy BuyPV na rynkach europejskich;
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
- nadzorowanie standardów jakości w zakresie sprzedaży;
- aktywny udział w ciągłym doskonaleniu procesów sprzedażowych i wdrażanie nowych rozwiązań;
- aktywna współpraca z zespołami operacyjnymi firmy.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe);
- znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym (obsługa mailowa i telefoniczna klientów z krajów EU w języku angielskim);
- mile widziana znajomość języka rosyjskiego, rumuńskiego lub bułgarskiego;
- wysoko rozwinięte umiejętności handlowe i negocjacyjne;
- mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
- doświadczenie w prowadzeniu spotkań biznesowych oraz obsłudze kluczowych klientów;
- łatwość w budowaniu długofalowych relacji;
- umiejętność zarządzania projektami, łatwość w rozwiązywaniu napotkanych trudności;
- znajomość zasad zarządzania i umiejętność stosowania ich w obszarze sprzedaży;
- znajomość pakietu MS Office, Excel;
- dobra organizacja pracy, komunikatywność;
- umiejętność zarządzania zespołem.
OFERUJEMY:
- narzędzia pracy (laptop, telefon);
- samochód służbowy;
- elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy częściowo w formie zdalnej;
- stabilne zatrudnienie w zespole specjalistów;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.