Ogłoszenie numer: 62580, z dnia 2009-04-10
REMONDIS DATA OFFICE Sp. z o.o.
jest spółką należącą do koncernu REMONDIS. Działając w Polsce od 2000 roku, obsługujemy na terenie całego kraju kilka tysięcy Klientów w zakresie archiwizacji, przechowywania i niszczenia dokumentów. Do naszego zespołu handlowego szukamy obecnie osób na stanowisko:
KEY ACCOUNT MANAGER
Miejsce pracy: Piaseczno
Nr Ref.: (KAM/09)
Opis stanowiska
- Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych więzi
- Pielęgnowanie kontaktów z pozyskanymi klientami i bieżące nadzorowanie wykonania umów
- Realizowanie zatwierdzonych przez Spółkę zadań, w szczególności planów sprzedaży, z wykorzystaniem udostępnionej przez nią wiedzy oraz narzędzi.
- Koordynacja działań handlowych i marketingowych
- Działania eksperckie
- Regularne raportowanie o bieżących wynikach
Wymagania
- Wysoki poziomu zdolności interpersonalnych oraz optymistycznej i otwartej postawy,
- Samodzielności, przedsiębiorczości i kreatywności w działaniu
- Doświadczenia w pozyskiwaniu i budowaniu długotrwałych relacji z Klientami korporacyjnymi
- Znajomości lokalnego i regionalnego rynku w branży archiwizowania i składowania lub zbiórki i niszczenia nośników informacji oraz outsourcingu
- Minimum trzech lat doświadczenia w planowaniu i organizowaniu pracy
- Dobrej znajomości języka niemieckiego i/lub angielskiego oraz prawa jazdy
- Nieposzlakowanej opinii
Oferujemy
- Pracę na wspaniale rozwijającym się rynku, w dynamicznym przedsiębiorstwie o wysokiej kulturze organizacyjnej, gdzie doceniane jest zaangażowanie, kreatywność i efekty
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz motywacyjny system wynagrodzeń
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych połączone z możliwością awansu zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.