Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej Firmy, która jest wiodącym dostawcą oprogramowania, usług informacyjnych i wydawniczych skierowanych dla profesjonalistów z rynku prawnego, usług korporacyjnych, finansów, podatków, księgowości oraz HR prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Opis stanowiska:
- Umawianie i prowadzenie spotkań z aktualnymi Klientami z segmentu Premium;
- Współpraca, opieka, doradztwo produktowe;
- Prowadzenie szkoleń z programów będących w użytkowaniu aktualnych Klientów;
- Pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu Premium;
- Analiza potrzeb pod kątem pełnej oferty (systemy informacji prawnej, produkty softwear);
- Prezentacja pełnej oferty Firmy;
- Przygotowywanie ofert;
- Negocjacje handlowe;
- Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy;
- Realizacja planów sprzedażowych;
- Bieżące raportowanie aktywności oraz swojej pracy w systemie SAP CRM;
- Budowanie biznesu relacyjnego;
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (min. licencjat) lub student (IV i V rok);
- Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej B2B;
- Znajomość obsługi komputera i programów Microsoft Office (szczególnie Word, Excel) oraz przeglądarek internetowych;
- Gotowość do pracy mobilnej;
Oferujemy:
- Podstawę oraz atrakcyjny system prowizyjny;
- Samochód służbowy (również do celów prywatnych) oraz niezbędne narzędzia do wykonywania tej pracy;
- Dodatkowe benefity (karta multisport, opieka medyczna);