Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
KEY ACCOUNT MANAGER (telekomunikacja/IT)

KEY ACCOUNT MANAGER (telekomunikacja/IT)

JobFinder
Warszawa
praca stacjonarna
5861 dni temu

Ogłoszenie numer: 53285, z dnia 2008-12-02

JobFinder

Nasz Klient to spółka założona w 1994 roku i dzięki swojej długoletniej działalności obecnie jest jednym z najbardziej doświadczonych operatorów telekomunikacyjnych działających na polskim rynku. Głównym celem firmy jest zagwarantowanie Klientom pewność i niezawodność komunikacji. Nasz Klient opiera swoje usługi na własnej infrastrukturze, zbudowanej na bazie stale rozwijanej sieci hybrydowej, łączącej media satelitarne, radiowe i światłowodowe. Firma dysponuje bezprzewodową siecią dostępową na terenie Warszawy, a także posiada własną sieć satelitarną z Centralną Stacją Satelitarną HUB zlokalizowaną w Rembelszczyźnie pod Warszawą. Oferowane przez Klienta łącza w technologii VSAT pracują na sprzęcie firmy Hughes Network Systems oraz iDirect Technologies, największych dostawców technologii satelitarnej na świecie. Usługi VSAT dają klientom całkowitą niezależność od istniejącej naziemnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Do swojego zespołu handlowego w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:

KEY ACCOUNT MANAGER (telekomunikacja/IT)

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: WDP08PKAM

 

Opis stanowiska

  • Realizacja planu sprzedaży wyznaczonego przez przełożonego,
  • Budowanie relacji z klientami,
  • Aktywne poszukiwanie nowych klientów,
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych mających na celu przedstawienie firmy i portfela oferowanych usług i produktów,
  • Negocjacje i podpisywanie umów,
  • Monitorowanie spływu należności od obsługiwanych klientów,
  • Aktualizacja bazy danych klientów,
  • Udział w działaniach promujących oferowane usługi i rozwiązania oferowane przez Firmę,
  • Udział w szkoleniach produktowych i pozyskiwanie wiedzy na temat oferowanych usług i rozwiązań,
  • Poszerzanie znajomości technologii i produktów pozwalających na prowadzenie wstępnych rozmów z klientem,
  • Raportowanie zgodnie z procedurą raportowania.
  • Wymagania

  • 3 – letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań telekomunikacyjnych i budowaniu rozwiązań telekomunikacyjnych,
  • Doświadczenie w sprzedaży do klientów końcowych, biznesowych,
  • Doświadczenie w przygotowywaniu ofert do przetargów publicznych,
  • Doświadczenie we współpracy z integratorami telekomunikacyjnymi,
  • Znajomość rynku telekomunikacyjnego oraz rozwiązań informatyczno-telekomunikacyjnych,
  • Znajomość zagadnień związanych z transmisją danych i dostawą Internetu radiowego,
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Osoba komunikatywna, umiejącą nawiązywać relacje interpersonalne,
  • Zdeterminowana na wyniki, samodzielna,
  • Lubiąca pracę w sprzedaży i potrafiąca organizować realizację projektów sprzedażowych.
  • Oferujemy

  • Pracę w dynamicznym, prężnym zespole,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie = podstawa + prowizja
  • Niezbędne narzędzia do pracy – samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Szkolenia produktowe.
  • Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.