Naszym Klientem jest firma z branży FMCG – właściciel marek doskonale znanych konsumentom zarówno na rynku polskim, jak i rynkach międzynarodowych. W związku z umacnianiem pozycji rynkowej nasz Klient poszukuje samodzielnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Key Account Managera dedykowanego do obszaru marek własnych.
Key Account Manager – Private Label (FMCG)
Miejsce pracy: łódzkie/ home office
Nr ref.: SBS/24/482/KAM
OBOWIĄZKI:
- Nawiązywanie współpracy z potencjalnymi Klientami – sieci handlowe, dystrybutorzy – w dedykowanym regionie (Polska, Europa Zachodnia, Środkowa i Południowa)
- Aktywny udział w procesie tworzenia nowych produktów
- Negocjowanie umów długoterminowych oraz utrzymywanie dobrych relacji z powierzonymi Klientami
- Prognozowanie sprzedaży oraz analiza realizacji planów w stosunku do założeń
- Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby wewnętrzne oraz Klientów
- Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań Klientów
- Koordynacja procesu wdrażania nowych indeksów do powierzonych Klientów
WYMAGANIA:
- Kilkuletnie doświadczenie o obszarze Private Label (marek własnych) poparte umiejętnościami współpracy z Klientem B2B
- Doświadczenie we współpracy z kupcami sieciowymi
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów sprzedażowych
- Doświadczenie w pracy z działem rozwoju marek własnych, zespołami R&D
- Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny, mile widziana znajomość języka rosyjskiego
- Umiejętność planowania sprzedaży oraz interpretacji wskaźników handlowych
- Umiejętność prowadzenia negocjacji i sporządzania ofert handlowych
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży na rynkach międzynarodowych
- Obsługa pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym
- Czynne prawo jazdy kategorii B