Ogłoszenie numer: 790189, z dnia 2015-09-02
Pro Business Solutions to firma działająca w branży szkoleniowo-doradczej, specjalizująca się we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań głownie dla branży FMCG. W związku z dynamicznym rozwojem szukamy ambitnych i dynamicznych osób do biura w Grodzisku Mazowieckim na stanowisko
Key Account Coordinator
Miejsce pracy: mazowieckie, Grodzisk Mazowiecki
Opis stanowiska
- Współpraca w zakresie ofertowania:
- Współpraca z trenerami i Key Account Managerem w zakresie przygotowywania ofert dla Klientów PBS.
- Odpowiedzialność za oferty przygotowywane dla Klientów firmy - dbałość o treść i graficzną stronę ofert.
- Udział w spotkaniach z klientami.
- Przygotowywanie briefów po spotkaniu z klientem.
- Ustalanie z trenerem i konsultantami, odpowiedzialność za deadline'y.
- Utrzymywanie biznesowych kontaktów z przedstawicielami Klientów firmy.
- Koordynacja działań w obszarze Audytów:
- Przygotowywanie kalkulacji projektów.
- Ustalanie timingów prac z Menedżerem Projektu.
- Rekrutacja audytorów.
- Koordynowanie przebiegu audytu (terminowość, rzetelność, budżet).
- Przygotowywanie formalnej strony audytu (umowy, faktury, przekazanie i odbiór sprzętu etc.).
- Przygotowywanie tour planów dla audytorów.
- Nadzór nad budżetem projektu.
- Przygotowywanie analiz w Excelu i PowerPoint z wyników audytu.
- Harmonogramy szkoleń:
- Przygotowywanie harmonogramów szkoleń.
- Przygotowywanie tour planów dla trenerów.
- Przygotowywanie zestawień z działalności szkoleniowej.
- Wsparcie dla Project Managerów przy dużych projektach doradczych:
- Współodpowiedzialność za zgodność terminów z zapisami w umowie.
- Kontrolowanie przepływu dokumentów niezbędnych dla płynności prawnej i bezpieczeństwa projektu, współpraca z biurem prawnym.
- Rozliczanie czasu pracy w projekcie osób zaangażowanych w projekt.
- Koordynacja działań w zakresie:
- Obecności firmy na targach zagranicznych
- Szkoleń prestiżowych, np.: Certyfikowane Szkolenia dla Coachów International Coach Federation.
- Rozliczanie projektów w zakresie kosztów i przychodów.
- Dbałości o wizerunek Grupy PBS, np.: współpraca z osobami kształtującymi wizerunek w Social Mediach
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office: w szczególności: Ms Excel (weryfikacja w procesie rekrutacji), PowerPoint oraz urządzeń biurowych. Doświadczenie w pracy z wykorzystaniem MsExcel i PowerPoint.
- Doświadczenie w harmonogramowaniu działań.
- Umiejętność pracy z klientem, poparta doświadczeniem.
- Elastyczność, kreatywność i dynamizm w działaniu.
- Praktyczna znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Zdolności analityczne, poparte doświadczeniem.
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów w wielozadaniowym środowisku pracy.
- Umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość.
- Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy w grupie oraz komunikatywność.
- Sumienność i odpowiedzialność w realizowaniu powierzonych zadań.
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon służbowy).
- Prywatne ubezpieczenie medyczne po okresie próbnym.
- Możliwość współpracy w oparciu o własną działalność gospodarczą.
- Udział w szkoleniach wewnętrznych: produktowych i rozwijających kompetencje osobiste.
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń w pracy z międzynarodowymi korporacjami.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Dobrą atmosferę w pracy.
Mile widziane:
- Osoby z Grodziska Mazowieckiego i okolic.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.