Obecnie poszukujemy Kandydatów i Kandydatek do pracy na stanowisku:
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. W naszej strukturze sprzedaży funkcjonują oddziały Noble Banku, dedykowane bankowości prywatnej oraz wyspecjalizowane w bankowości detalicznej placówki Getin Banku. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
- obsługę operacyjną Klientów zgodną z obowiązującymi standardami i procedurami,
- obsługę kasowo – dysponencką,
- wspieranie sprzedaży produktów bankowych w obszarze Klientów detalicznych,
- pozyskiwanie i profesjonalną obsługę Klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
- wykształcenia minimum średniego maturalnego,
- doświadczenia w bezpośredniej obsłudze Klienta oraz w pracy z gotówką,
- biegłej obsługi komputera, praktycznej znajomość MS Office,
- skrupulatności,
- ambicji i chęci rozwoju,
- dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- wysokiego poziomu motywacji i zaangażowania,
- statusu osoby niekaranej.
Ukończony kurs kasjera walutowo – złotowego oraz doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług będzie dodatkowym atutem.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
- tętniące życiem środowisko pracy oraz przyjazną atmosferę w zespole, który wspiera w trudnych chwilach i wspólnie świętuje sukcesy,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
- zdobycie cennego doświadczenia, wiedzy i praktycznych umiejętności dotyczących obsługi Klienta, oraz metod i technik sprzedaży,
- jasno określone ścieżki rozwoju w sieci sprzedaży oraz możliwości udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych w ramach struktur banku,
- pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.