Czy wiedziałeś, że Inter Cars S.A. jest liderem w dystrybucji części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w Europie Środkowo Wschodniej?
Chcesz dowiedzieć się więcej na nasz temat? Wejdź na www.intercars.eu. Do Filii Inter Cars w Sieradzu przy ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 92/94 poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych (gotówkowe, bezgotówkowe)
- Wystawianie dokumentów sprzedaży oraz rozliczanie klientów
- Bieżący monitoring należności
- Sporządzanie raportów kasowych
- Kreowanie dobrego wizerunku firmy
- Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
- Samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Znajomość obsługi pakietu MS Office
- Optymizm w działaniu
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta / kasy
- Stabilne warunki zatrudnienia, umowę o pracę z możliwością nawiązania
- Swobodę działania - lubimy kreatywnych, skutecznych ludzi
- Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Zniżkę na asortyment dostępny w ofercie firmy
Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat.
Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia