Lyreco Polska S.A. to wiodący dostawca artykułów do biura i miejsc pracy 9 000 pracowników w Europie i Azji Ponad 10 000 produktów w ofercie (w tym ponad 5000 produktów ekologicznych) 2 mld euro globalnego obrotu rocznie 250 000 przesyłek dostarczanych dziennie na całym świecie.
Jesteśmy zawsze blisko naszych Klientów, aby ułatwić ich codzienną pracę.
Kadrowa / Kadrowy
Miejsce pracy: Komorów
Zadania:
obsługa kadrowa pracowników
przygotowywanie dokumentacji kadrowej
prowadzenie akt osobowych;
obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday)
obsługa administracyjna benefitów i PPK;
prowadzenie sprawozdawczości GUS
sprawdzanie zasadności faktur
prowadzenie szkoleń dla pracowników i kadry zarządzającej
tworzenie raportów i analiz
Wymagania:
min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
znajomość z zakresu prawa pracy, rozliczania czasu pracy, ubezpieczeń społecznych
umiejętność rozliczania PPK
wykształcenie wyższe (kierunkowe z zakresu kadr i płac, zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne)
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2)
Oferujemy:
umowa o pracę
praca w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni z domu)
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Wiodący dostawca artykułów do biura i miejsc pracy 9 000 pracowników w Europie i Azji Ponad 10 000 produktów w ofercie (w tym ponad 5000 produktów ekologicznych) 2 mld euro globalnego obrotu rocznie 250 000 przesyłek dostarczanych dziennie na całym świecie.Jesteśmy zawsze blisko naszych Klientów, aby ułatwić ich codzienną pracę.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Czym będziesz się zajmować: Samodzielną obsługę klientów wewnętrznych w zakresie kadrowo – płacowym; Samodzielne sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców; Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, PFRON i sprawozdań GUS; Sporządzanie dokumentów w zakresie...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
10 godz.
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców wraz z korektami, naliczanie obciążeń publiczno-prawnych, w tym składek ZUS i zaliczek pdof oraz innych potrąceń, weryfikację...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
10 godz.
TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...
Zakres obowiązków: Pełna obsługa kadrowa pracowników (m.in. prowadzenie teczek osobowych, kontrola badań lekarskich, BHP, uprawnień pracowniczych, wystawianie zaświadczeń, itp.) oraz sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
16 godz.
Poszukujesz swojej pierwszej pracy w kadrach i płacach? Stworzyliśmy ścieżkę kariery specjalnie dla Ciebie! Poszukujemy osoby, która poszukuje pracy na pełen etat i docelowo chce rozwijać się w obszarze kadrowo płacowym. Twoje zadania: Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej firmy; samodzielne naliczanie listy płac oraz jej elementów składowych; ewidencja listy płac na kontach księgowych; przygotowywanie deklaracji do zewnętrznych instytucji (ZUS, GUS, PEFRON, US); przygotowywanie raportów i danych płacowych dla...