specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: samodzielna obsługa procesów kadrowych pracowników związana z: zawieraniem, rozwiązywaniem umów o pracę, sporządzaniem aneksów, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do/z ubezpieczeń społecznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej i jej archiwizacja, bieżąca...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres Twoich codziennych zadań: Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy; Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym; Kontrola ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP; Prowadzenie dokumentacji...
BELBALRokitki (pow. tczewski, gm. Tczew)
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Zarządzanie procesami i projektami HR (rekrutacja, automatyzacja procesów, rozwój wydajności, „wellbeing at work”). Nadzór nad procesem płacowym. Kontrola zgodności procesów z prawem pracy i regulacjami wewnętrznymi. Raportowanie wskaźników KPI i kontrola...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; sprawdzanie zasadności faktur; prowadzenie szkoleń dla pracowników i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...
Zakres wykonywanych zadań: weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja dowodów księgowych i ich ewidencja, sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, przygotowywanie raportów i sprawozdań budżetowych, bieżące monitorowanie i analiza...
Twoje zadania rekrutacja pracowników na stanowiska niższego szczebla, obsługa kadrowa pracowników (zatrudnianie, prowadzenie akt, rozwiązywanie umów, przygotowywanie rozliczeń, legalizacja), aktywna współpraca z klientami, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń na portalach oraz w mediach...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: samodzielna obsługa procesów kadrowych pracowników związana z: zawieraniem, rozwiązywaniem umów o pracę, sporządzaniem aneksów, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do/z ubezpieczeń społecznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej i jej archiwizacja, bieżąca...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres Twoich codziennych zadań: Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy; Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym; Kontrola ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP; Prowadzenie dokumentacji...
BELBALRokitki (pow. tczewski, gm. Tczew)
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Zarządzanie procesami i projektami HR (rekrutacja, automatyzacja procesów, rozwój wydajności, „wellbeing at work”). Nadzór nad procesem płacowym. Kontrola zgodności procesów z prawem pracy i regulacjami wewnętrznymi. Raportowanie wskaźników KPI i kontrola...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; sprawdzanie zasadności faktur; prowadzenie szkoleń dla pracowników i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...
Zakres wykonywanych zadań: weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja dowodów księgowych i ich ewidencja, sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, przygotowywanie raportów i sprawozdań budżetowych, bieżące monitorowanie i analiza...
Twoje zadania rekrutacja pracowników na stanowiska niższego szczebla, obsługa kadrowa pracowników (zatrudnianie, prowadzenie akt, rozwiązywanie umów, przygotowywanie rozliczeń, legalizacja), aktywna współpraca z klientami, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń na portalach oraz w mediach...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...