Junior Team Leader zespołu Call Center z językiem włoskim
Czym będziesz się zajmować:
- Analizą sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowaniem działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów
- Motywowaniem zespołu oraz stałym dążeniem do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
- Administrowaniem harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów
- Podział zadań między Konsultantów
- Bieżącym wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań
- Raportowaniem poziomu realizacji powierzonych zadań
- Tworzeniem własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności
Wymagania:
- Znajomość języka włoskiego i polskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center
- Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu
- Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
- Otwartość, proaktywność, poczucie humoru
W zamian za Twoje zaangażowanie w wykonywane zadania oferujemy:
- Jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego i wiele wyzwań;
- Wynagrodzenie złożone z podstawy godzinowej i wysokiej premii zadaniowej;
- Możliwość awansu;
- Stabilne warunki współpracy- umowę podpisujesz już pierwszego dnia szkolenia
- Elastyczne godziny współpracy;
- Współpracę z zespołem różnorodnym pod względem kulturowym oraz językowym;
- Możliwość kreowania nowych rozwiązań w ramach zarządzanego obszaru;
- Dodatkowe świadczenia (karta multisport, prywatna opieka medyczna);
- Przyjazną atmosferę, dynamiczne środowisko.