iProspect, które obecnie rozwija się jeszcze intensywniej ze względu na połączenie ze spółką Marketing Wizards (www.silniejsinizkiedykolwiek.pl) wspiera swoich klientów w planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji działań marketingowych w Internecie. Cechuje nas innowacyjne podejście. Śledzimy trendy i wykorzystujemy je w codziennej pracy. Współpracujemy z liderami sektora e-commerce oraz przedsiębiorstwami offline na całym świecie.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
Junior Specialist (Display)
Miejsce pracy: Warszawa
Jeżeli chcesz poznać tajniki performance marketingu, mieć możliwość wykorzystywania kreatywnego podejścia i umiejętności analitycznych oraz pracować w dynamicznej, pełnej wyzwań organizacji - zapraszamy do nas!
Zakres zadań:
- Prowadzenie kampanii online marketingowych w obrębie kanału Display
- Przygotowywanie nowych kampanii do startu: trafikowanie materiałów, przygotowywanie mediaplanów i ich realizacja, optymalizacja, przygotowywanie raportów (przy wsparciu zespołu analitycznego), wyciąganie wniosków oraz kontrola budżetów mediowych
- Obsługa AdServerów, głównie Doubleclick Campaign Manager
- Raportowanie wyników do Project Managera
- Przygotowywanie prezentacji podsumowujących przeprowadzone działania
- Proponowanie i przeprowadzanie testów w ramach kanału Display oraz weryfikacja hipotez
- Kontakt z wydawcami, negocjowanie stawek
- Pomoc w przeprowadzaniu dodatkowych analiz dla lepszego zrozumienia działań Klienta np. analiza konkurencji, statystyki GA
- Tworzenie materiałów reklamowych: współpraca z działem graficznym i developerskim
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, głównie Excel i PowerPoint (znajomość tabel przestawnych, wyszukaj pionowo, filtry), umiejętność estetycznego prezentowania danych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1)
- Analityczne myślenie
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzoną pracę
- Zaangażowanie i nastawienie na realizacje celów
- Dbałość o wysoką jakość dostarczanej pracy (swojej i współpracowników)
- Umiejętność pracy w dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku
- Dobra organizacja pracy - multitasking i umiejętność ustalania priorytetów oraz ich nieustannej rewizji
- Kreatywność, umiejętność pisania briefów na kreacje
- Otwartość, komunikatywność i asertywność, umiejętność zadawania pytań, wskazania błędów i przekazania rekomendacji
- Umiejętność optymalizacji kampanii, wyciągania wniosków, tworzenia rekomendacji
- Skrupulatność, dokładność
- Znajomość pojęć typu: impresje, kliki, konwersje, rozumienie i umiejętność policzenia wskaźników typu CTR, CVR, CPM
- Znajomość Google Analytics, systemów Doubleclick i Gemius będzie dodatkowym atutem
W zamian oferujemy:
- Pracę w niesamowitej atmosferze, którą tworzy młody zespół
- Rozwój zawodowy (szkolenia, ścieżki karier, dostęp do nowości, współpraca z globalnymi brandami, możliwość rozwoju w strukturach Dentsu Aegis Network)
- Praca z najlepszymi ekspertami na rynku, co potwierdzają nagrody: GOMC 2009, 2011, 2012, Effie 2013, 2017 oraz fakt bycia największym globalnym partnerem Google
- Atrakcyjny pakiet benefitów (pakiet sportowy, opieka medyczna, system nagród, integracje)
- Bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym biurze (siłownia, daycare i wiele innych)