Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   Łódź, Teofilów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: Obsługa pełnego cyklu zamówień zgodnie z obowiązującymi procedurami. Wsparcie działu sprzedaży w codziennych działaniach. Zarządzanie dokumentacją oraz jej archiwizacja. Przetwarzanie zamówień i zleceń. Komunikacja bezpośrednia z klientami firmy. Wystawianie dokumentów...
  • Pracownik działu obsługi klientów kluczowych

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   Łódź, Teofilów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: pełna realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur, wsparcie działań działu sprzedaży, kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami, przyjmowanie zamówień i zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji, bieżąca obsługa zarówno nowych...
  • Doradca Serwisowy

    EWT Automotive Polska Sp. z o.o.   Tomaszów Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres ogólnych obowiązków: Przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klientów; Umawianie na serwis, przyjmowanie, rozliczanie i fakturowanie zleceń mechanicznych; Zarządzanie zespołem mechaników; Nadzór nad prowadzonymi naprawami serwisu; Praca w trybie zmianowym;
  • Specjalista ds. Przetargów

    Victor Energy Sp.zo.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Praga-Południe
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki Monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy. Przygotowywanie pełnej dokumentacji formalnej niezbędnej do wzięcia udziału w przetargach oraz zapytaniach ofertowych, w tym dbałość o terminowe składanie ofert. Monitorowanie terminów...
  • Młodszy Specjalista ds. zakupów i sprzedaży

    Voltrim Trade Sp. z o.o   Kartoszyno, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska Zamówienia wychodzące oraz kontrola ilościowa i jakościowa zamówionego towaru; Ocena dostawców pod względem jakości, efektywności i wiarygodności; Przyjmowanie zamówień od klientów, wprowadzanie danych do systemu oraz potwierdzenie do klienta; Kontakt z kontrahentami...
  • Administrator Zamówień

    Voltrim Trade Sp. z o.o   Kartoszyno, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska Zarządzanie i weryfikacja zamówień pod kątem ilości i jakości. Ocena dostawców oraz nadzór nad efektywnością dostaw. Rejestracja i weryfikacja zamówień klientów, zarządzanie informacjami w bazie danych. Współpraca z krajowymi i międzynarodowymi partnerami...
  • Pracownik ds. Obsługi Zamówień

    Voltrim Trade Sp. z o.o   Kartoszyno, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie zamówieniami, kontrola ich ilości i jakości. Ocena dostawców oraz monitorowanie efektywności dostaw. Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień klientów, zarządzanie danymi w systemie. Współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. Koordynacja terminów...
  • Specjalista ds. Koordynacji Zamówień i Obsługi Klienta

    Abramis Sp. z o.o.   Łomianki, ul. Łąkowa 52a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    OPIS STANOWISKA: Praca stacjonarna w biurze w Łomiankach. Koordynowanie współpracy pomiędzy działami: sprzedaży, księgowości i magazynem. Zarządzanie procesem zamówień: od przyjęcia, poprzez fakturowanie, aż po koordynację wysyłek i kontrolę należności. Bezpośrednia obsługa...
  • Administrator handlowy

    Sun Chemical Sp. z o.o.   Marki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki na tym stanowisku to: Obsługa krajowych i zagranicznych kontrahentów firmy; Przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i potwierdzanie zamówień oraz obsługa zapytań od klientów, zgodnie z przyjętymi procesami i standardami; Koordynacja dostaw oraz fakturowanie; Monitorowanie...
  • Administrator handlowy

    Praca.pl   Marki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twoje główne zadania: Kontakt z klientami zarówno krajowymi, jak i międzynarodowymi; Przyjmowanie, procesowanie i potwierdzanie zamówień, a także ich monitorowanie aż do momentu dostawy; Koordynacja dostaw i fakturowanie; Archiwizacja dokumentów sprzedażowych oraz aktualizacją cenników i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Specjalista ds. Zamówień Łódź
Junior Sourcing & Project Specialist

Junior Sourcing & Project Specialist

Philips
Łódź, Łódź, Pabianice
praca stacjonarna
3440 dni temu
Junior Sourcing & Project Specialist
Initial Location: Łódź (onboarding)
Final location: Pabianice (after being on-boarded)
Organization: Philips Polska Sp. z o.o.
Job ID no: 152958

Procurement Shared Services Center (PSSC) based in Łódź, Poland, is part of global Philips Procurement. Under the umbrella of Royal Philips, Philips Procurement manages and performs sourcing and procurement activities for (indirect) goods and services for Philips. PSSC acts on behalf of the Philips businesses, handling every step in the purchasing process – from demand analysis to final delivery.

 

By combining the current Philips Automotive Lighting business and the LED activities of Philips LumiLeds we are creating a global leading lighting components business, which an unified global technology and innovation-driven lighting platform. The name of the new company will be LumiLeds. As a leading global technology company, LumiLeds supplies high-quality LED components to the downstream segments of the lighting industry as well as LED and Conventional lighting components to the automotive industry. The company also holds top 3 market positions in most of its end markets: General Illumination, Automotive OEM and Aftermarket, Specialty and Display LED products for the Smartphone and Display segments

 

Your challenge:

  • Acting as member of and supporting the Purchasing clusters keeping relations with suppliers and stakeholders, providing tactical and operational support like supplier analysis, RFI, RFQ, operational issues resolution, Payment Terms, cost analysis etc.

  • Acting as a liaison between global procurement team and local businesses (managing internal and external communication)

  • Implementing strategies and performing end to end purchasing cycle demand, face to face contact with suppliers

  • Participate in the development & deployment of the overall Philips Purchasing policy and ‘one page’ strategy throughout the respective clusters

  • Achieve maximum performance (leverage) by actively using the sourcing network, respectively by bringing local requirements into the Clusters and/or Commodity/Market Teams

  • Spend compliance and savings reporting

Your key responsibilities:

  • Manages activities within a team

  • Manages relationship with the customers and stakeholders proactively, leading communication related to service in scope also outside the team

  • Monitor performance of the system, quality of the process and initiate improvements related to the area of responsibility

  • Deals with service scope changes / amendments

  • Participate actively in projects within and outside PSSC scope

  • Provides insightful reports, analysis and recommendations within the procurement scope

  • Participates actively and supports definition and deployment of Commodity Strategy Development (CSD)

  • Participating in and leading purchasing projects (e.g. participating in tender preparation and execution, participation in e Sourcing project, by process and content analysis)

  • Implement in cooperation with customers on sites global/national/regional commodity contracts that provide sourcing solutions at the lowest total cost

  • Analyzing demand side requirements

  • Analyzing supplier proposals, negotiating and closing contracts

  • Contract preparation and maintenance; providing recommendations to management

We are looking for people with:

  • Graduate with Bachelor or master degree

  • Fluent English is a must (both orally and in writing)

  • Minimum 2 years’ experience within Sourcing/Procurement or Project area

  • Ability to inspire commitment, arrange, communicate and influence virtually

  • Procurement experience and expertise (incl. Cluster and market knowledge) will be an advantage

  • Negotiation and influencing skills; convincing power

  • Valued team player

  • Self-driven and pro-active, able to work independently in virtual environment

  • Target driven

  • Developed analytical thinking skills with an eye for detail

  • Computer literacy essential and experience in MS office applications (excellent command of MS Excel is a must)

We offer:

  • Yearly bonus based on performance achieved

  • Private medical care with option to extend it to family members

  • BenefitSystem cards

  • Discount for Philips’ products




We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.

Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   Łódź, Teofilów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: Obsługa pełnego cyklu zamówień zgodnie z obowiązującymi procedurami. Wsparcie działu sprzedaży w codziennych działaniach. Zarządzanie dokumentacją oraz jej archiwizacja. Przetwarzanie zamówień i zleceń. Komunikacja bezpośrednia z klientami firmy. Wystawianie dokumentów...
  • Pracownik działu obsługi klientów kluczowych

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   Łódź, Teofilów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: pełna realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur, wsparcie działań działu sprzedaży, kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami, przyjmowanie zamówień i zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji, bieżąca obsługa zarówno nowych...
  • Doradca Serwisowy

    EWT Automotive Polska Sp. z o.o.   Tomaszów Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres ogólnych obowiązków: Przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klientów; Umawianie na serwis, przyjmowanie, rozliczanie i fakturowanie zleceń mechanicznych; Zarządzanie zespołem mechaników; Nadzór nad prowadzonymi naprawami serwisu; Praca w trybie zmianowym;
  • Specjalista ds. Przetargów

    Victor Energy Sp.zo.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Praga-Południe
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki Monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy. Przygotowywanie pełnej dokumentacji formalnej niezbędnej do wzięcia udziału w przetargach oraz zapytaniach ofertowych, w tym dbałość o terminowe składanie ofert. Monitorowanie terminów...
  • Młodszy Specjalista ds. zakupów i sprzedaży

    Voltrim Trade Sp. z o.o   Kartoszyno, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska Zamówienia wychodzące oraz kontrola ilościowa i jakościowa zamówionego towaru; Ocena dostawców pod względem jakości, efektywności i wiarygodności; Przyjmowanie zamówień od klientów, wprowadzanie danych do systemu oraz potwierdzenie do klienta; Kontakt z kontrahentami...
  • Administrator Zamówień

    Voltrim Trade Sp. z o.o   Kartoszyno, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska Zarządzanie i weryfikacja zamówień pod kątem ilości i jakości. Ocena dostawców oraz nadzór nad efektywnością dostaw. Rejestracja i weryfikacja zamówień klientów, zarządzanie informacjami w bazie danych. Współpraca z krajowymi i międzynarodowymi partnerami...
  • Pracownik ds. Obsługi Zamówień

    Voltrim Trade Sp. z o.o   Kartoszyno, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie zamówieniami, kontrola ich ilości i jakości. Ocena dostawców oraz monitorowanie efektywności dostaw. Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień klientów, zarządzanie danymi w systemie. Współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. Koordynacja terminów...
  • Specjalista ds. Koordynacji Zamówień i Obsługi Klienta

    Abramis Sp. z o.o.   Łomianki, ul. Łąkowa 52a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    OPIS STANOWISKA: Praca stacjonarna w biurze w Łomiankach. Koordynowanie współpracy pomiędzy działami: sprzedaży, księgowości i magazynem. Zarządzanie procesem zamówień: od przyjęcia, poprzez fakturowanie, aż po koordynację wysyłek i kontrolę należności. Bezpośrednia obsługa...
  • Administrator handlowy

    Sun Chemical Sp. z o.o.   Marki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki na tym stanowisku to: Obsługa krajowych i zagranicznych kontrahentów firmy; Przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i potwierdzanie zamówień oraz obsługa zapytań od klientów, zgodnie z przyjętymi procesami i standardami; Koordynacja dostaw oraz fakturowanie; Monitorowanie...
  • Administrator handlowy

    Praca.pl   Marki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twoje główne zadania: Kontakt z klientami zarówno krajowymi, jak i międzynarodowymi; Przyjmowanie, procesowanie i potwierdzanie zamówień, a także ich monitorowanie aż do momentu dostawy; Koordynacja dostaw i fakturowanie; Archiwizacja dokumentów sprzedażowych oraz aktualizacją cenników i...