specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 11 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat. Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji. Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów przez telefon, e-mail lub chat. Techniczne wsparcie dla użytkowników platformy streamingowej. Rozwiązywanie pytań dotyczących umów i rozliczeń. Empatyczne i profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (B2B i B2C)....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zapewnianie wsparcia telefonicznego, mailowego i przez chat dla użytkowników. Świadczenie wsparcia technicznego dla miłośników streamingu. Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i płatnościami. Profesjonalne i empatyczne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń dla...
At intive we believe that emerging digital technologies make life easier. Therefore with more than 1000 people on board we are helping forward-thinking enterprises to design and build smart applications, software solutions and turn ideas into digital reality all around the world.
To achieve best results we are constantly challenging assumptions and establish approaches following our company motto - never settle.
Junior Service Desk Specialist
Ref. No.: SERVICEDESK/JUNIOR/BIA/1118/PR
You will be a good match if you:
Have basic experience in direct user support
Have good knowledge of MS Windows 10
Have basic knowledge of LAN / WAN / Internet
Have experience of configuration of peripheral devices
Use English on daily basis
Have good communication and organizational skills
Are ready to work shifts
You get extra points for:
Knowledge of Active Directory
Knowledge Microsoft Office 365
As a part of our team, you will be responsible for:
Technical assistance and support for incoming queries and issues related to computer systems, software and hardware
Removing errors and defects, implementing new solutions, updating software and modifying hardware using the knowledge and available tools
Sharing knowledge in the field of IT applications
Implementing and maintaining office IT environment standards
Participating in the IT resource management process through the implementation of submissions and requests
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 11 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat. Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji. Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów przez telefon, e-mail lub chat. Techniczne wsparcie dla użytkowników platformy streamingowej. Rozwiązywanie pytań dotyczących umów i rozliczeń. Empatyczne i profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (B2B i B2C)....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zapewnianie wsparcia telefonicznego, mailowego i przez chat dla użytkowników. Świadczenie wsparcia technicznego dla miłośników streamingu. Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i płatnościami. Profesjonalne i empatyczne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń dla...