Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Lublin, Łęczyńska 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Helpdesk Agent w Call Center

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta (TV streaming) z językiem fińskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat. Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji. Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów...
  • Doradca ds. obsługi klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klientów przez telefon, e-mail lub chat. Techniczne wsparcie dla użytkowników platformy streamingowej. Rozwiązywanie pytań dotyczących umów i rozliczeń. Empatyczne i profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (B2B i B2C)....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zapewnianie wsparcia telefonicznego, mailowego i przez chat dla użytkowników. Świadczenie wsparcia technicznego dla miłośników streamingu. Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i płatnościami. Profesjonalne i empatyczne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń dla...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Service Desk Specialist

Intive
Białystok
praca stacjonarna
2300 dni temu
LOCATION: Białystok

At intive we believe that emerging digital technologies make life easier. Therefore with more than 1000 people on board we are helping forward-thinking enterprises to design and build smart applications, software solutions and turn ideas into digital reality all around the world.

To achieve best results we are constantly challenging assumptions and establish approaches following our company motto - never settle.

Junior Service Desk Specialist
Ref. No.: SERVICEDESK/JUNIOR/BIA/1118/PR
You will be a good match if you:
  • Have basic experience in direct user support
  • Have good knowledge of MS Windows 10
  • Have basic knowledge of LAN / WAN / Internet
  • Have experience of configuration of peripheral devices
  • Use English on daily basis
  • Have good communication and organizational skills
  • Are ready to work shifts
You get extra points for:
  • Knowledge of Active Directory
  • Knowledge Microsoft Office 365
As a part of our team, you will be responsible for:
  • Technical assistance and support for incoming queries and issues related to computer systems, software and hardware
  • Removing errors and defects, implementing new solutions, updating software and modifying hardware using the knowledge and available tools
  • Sharing knowledge in the field of IT applications
  • Implementing and maintaining office IT environment standards
  • Participating in the IT resource management process through the implementation of submissions and requests
  • IT systems monitoring

You are kindly requested to include one of the following clauses in your application:

1. I hereby grant consent for the processing by intive Spółka Akcyjna of my Personal Data contained in the submitted documents for the purposes of present recruitment processes.
Simultaneously, I acknowledge and declare that I have familiarized myself and understood the content of “Information in the scope of processing of Personal Data for recruitment purposes realized by intive Spółka Akcyjna” https://www.intive.com/en/personal-data-processing-for-recruitment-english
My declaration regarding granting consent has the character of voluntary, specific, conscious and explicit expression of will.

2. I hereby grant consent for the processing by intive Spółka Akcyjna of my Personal Data contained in the submitted documents for the purposes of present and future recruitment processes.
Simultaneously, I acknowledge and declare that I have familiarized myself and understood the content of “Information in the scope of processing of Personal Data for recruitment purposes realized by intive Spółka Akcyjna” https://www.intive.com/en/personal-data-processing-for-recruitment-english
My declaration regarding granting consent has the character of voluntary, specific, conscious and explicit expression of will.

 

Podobne oferty

  • Specjalista help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Lublin, Łęczyńska 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Helpdesk Agent w Call Center

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta (TV streaming) z językiem fińskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat. Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji. Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów...
  • Doradca ds. obsługi klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klientów przez telefon, e-mail lub chat. Techniczne wsparcie dla użytkowników platformy streamingowej. Rozwiązywanie pytań dotyczących umów i rozliczeń. Empatyczne i profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (B2B i B2C)....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zapewnianie wsparcia telefonicznego, mailowego i przez chat dla użytkowników. Świadczenie wsparcia technicznego dla miłośników streamingu. Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i płatnościami. Profesjonalne i empatyczne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń dla...