relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 5 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie wszystkich spraw związanych z eksploatacją zasobów oraz pełną obsługą mieszkańców, kontrola pracy firmy sprzątającej, sprawowanie opieki nad powierzonym mieniem; nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym zasobów spółdzielni; nadzór nad...
w tej roli będziesz odpowiadać za: zarządzanie portfelem spraw z wierzytelnościami BGK; zarządzanie działaniami zewnętrznych kancelarii prawnych – windykacja masowa produktów niezabezpieczonych dla osób fizycznych i firm; optymalizacja i digitalizacja procesów wspierających windykację,...
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...
Infosys BPO Poland is one of the biggest players in the outsourcing market, offering advanced and innovative services to its clients worldwide in the field of Finance and Accounting, Purchasing, IT and Consultancy. We are among the largest employers in the Lodz region and employ around 2500 specialists that provide services in nearly 30 languages.
Currently we are looking for the candidate for the position of:
Junior Reporting Specialist
Location: Lodz, Poland
Key responsibilities:
Designing and creating reports in Controlling Services Department using IT tools (Excel, internal reporting tools, etc.)
Leading/ participation in optimization and improvement processes in Controlling Services Department
Analyse problems, identify root cause and define successful solutions
SharePoint maintenance
Requirements:
Communicative English
Student (last years) or graduation with Mathematics, Econometrics, Management, Finance and Accounting and similar
Proficiency in MS Excel (VBA programming is a plus)
Orientation to details and quality
End-to-end thinking and analytical skills
Ability to solve problems and work in team
Communication and interpersonal skills to build a quick and effective working relationships
Good knowledge of Access Database would be an advantage
Basic financial knowledge would be an asset
We offer to the candidates:
Career in the multinational company
Unique opportunity to take part in international projects and gain experience with various businesses
Set of social benefits to choose from
Salary adequate to your competencies
External and internal training programme
Only applications with the below enclosure will be accepted:
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 5 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie wszystkich spraw związanych z eksploatacją zasobów oraz pełną obsługą mieszkańców, kontrola pracy firmy sprzątającej, sprawowanie opieki nad powierzonym mieniem; nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym zasobów spółdzielni; nadzór nad...
w tej roli będziesz odpowiadać za: zarządzanie portfelem spraw z wierzytelnościami BGK; zarządzanie działaniami zewnętrznych kancelarii prawnych – windykacja masowa produktów niezabezpieczonych dla osób fizycznych i firm; optymalizacja i digitalizacja procesów wspierających windykację,...
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...