Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- obsługa procesów zakupowych w firmie
- kontrola kosztów i budżetu
- wprowadzanie i przestrzeganie procedur
- rejestracja zakupów w systemie wewnętrznym firmy
- przygotowywanie raportów
- absolwent studiów o profilu ekonomicznym (finanse, rachunkowość) lub technicznym (budownictwo)
- doświadczenie na analogicznym stanowisku-mile widziane
- znajomość pakietu MS Office
- znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka hiszpańskiego
- Stabilną pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pakiet świadczeń dodatkowych w tym opiekę medyczną, możliwość korzystania z obiektów sportowych oraz grupowe ubezpieczenie na życie