
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta – międzynarodowego dewelopera mieszkaniowego - w związku z nowymi projektami poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Junior Project Manager
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: jpm/2312/jk
Zakres obowiązków:
- zarządzanie projektem w kwestiach technicznych, z uwzględnieniem koordynacji projektowej, kontroli budżetu, planowania i zarządzania;
- nadzór nad budową wykonywaną w systemie GW;
- ścisła współpraca w trakcie całości procesu inwestycyjnego z działem sprzedaży oraz działem marketingu z raportowaniem do Project Managera i Dyrektora Projektu;
- szacowanie kosztów inwestycji;
- koordynacja pracy inspektorów nadzoru, kontrole i weryfikację wykonania prac zgodnie ze standardem technicznych mieszkań i lokali handlowych;
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do ofertowania;
- koordynacja procesu adaptacji powierzchni handlowej;
- kontrola budżetu i harmonogramu w ramach prowadzonego projektu;
- kontrola i nadzorowanie prac nad usuwaniem usterek eksploatacyjnych;
- współpraca z architektami, wykonawcami, dostawcami mediów, urzędami i konsultantami;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, techniczne;
- posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno – budowlanej;
- znajomość prawa budowlanego;
- znajomość lokalnego rynku deweloperskiego;
- udokumentowane doświadczenie w pracy po stronie generalnego wykonawcy lub dewelopera przy projektach mieszkaniowych;
- umiejętność pracy w zespole oraz realizowania działań w ramach harmonogramu;
- dobra znajomość j. angielskiego;
- znajomość MS Office oraz AutoCAD;
- mobilność;
Nasz Klient zapewnia:
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- interesującą pracę w środowisku międzynarodowym pełną bieżących wyzwań;
- możliwość rozwoju zawodowego;
