Junior Project Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Business Project Office
Nr Ref.: JBPO/11
Zadania:
- Zarządzanie zespołami projektowymi.
- Przygotowywanie studium wykonalności i wymagań biznesowych dla planowanych projektów/inicjatyw.
- Definiowanie zakresu planowanej zmiany oraz zasobów niezbędnych do jej wdrożenia.
- Przygotowywanie wymagań biznesowych do planowanych inicjatyw/projektów.
- Wsparcie zespołów projektowych w procesie wdrażania zmian wypracowanych w ramach prac projektowych.
- Terminowe wdrażanie przydzielonych projektów wg zaakceptowanych wymagań biznesowych, harmonogramu i budżetu.
- Organizowanie testów UAT i współpraca z IT w zakresie przygotowania technicznej części wdrożenia.
- Przygotowywanie wspólnie z użytkownikami rozwiązań dla zdiagnozowanych problemów oraz usprawnień dla już funkcjonujących modeli i procesów biznesowych.
- Monitorowanie i aktualizacja stanu zasobów zaalokowanych do projektów dla obszarów IT oraz biznesowego.
- Monitorowanie i aktualizacja stanu realizacji budżetów projektów.
- Raportowanie stanu realizacji projektów i przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz Centrali Spółki.
Wymagania
- Wykształcenie: wyższe - preferowane Zarządzanie i Marketing.
- Doświadczenie:
- Min. 1 rok pracy w strukturach projektowych ,
- Min. 2 lata pracy w instytucjach finansowych (banki, firmy ubezpieczeniowe),
- Min 3 lata doświadczenia zawodowego.
- Znajomość metodyki zarządzania projektami (PMI, PRINCE 2) - certyfikat będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość jęz. angielskiego - wymagana sprawna komunikacja w mowie i w piśmie.
- Dobra znajomość MS Office.
- Umiejętność syntezy danych, sprawnego formułowania wniosków oraz proponowania i projektowania rozwiązań.
- Wiedza techniczna z zakresu mechanizmów wdrożeń obejmujących obszar IT (zmiany w aplikacjach, wdrożenia produktów finansowych) lub doświadczenie z uczestnictwa w podobnych projektach.
- Umiejętność egzekwowania od członków zespołów projektowych jakości i terminów dostarczenia rozwiązań dla zidentyfikowanych problemów.
- Odporność na stres.
- Umiejętność sprawnej komunikacji na wszystkich poziomach organizacji.
- Umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za kompleksową i całościową realizację powierzonych zadań.
- Potwierdzone uczestnictwo w projektach wdrożeniowych w organizacjach finansowych (referencje).
Oferujemy
- Interesującą pracę, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, karta dostępu do usług sportowych, grupowe ubezpieczenie NNW).