Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Asystentka Zarządu Poznań
Junior Project Manager / Asystent / Asystentka Zarządu

Junior Project Manager / Asystent / Asystentka Zarządu

iCEA Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
1263 dni temu

W Grupa iCEA, jako jednej z największych agencji SEO w Polsce, doskonale wiemy, jak ważny jest rozwój! Nowe plany to nowe osoby w naszej załodze! Poszukujemy wszechstronnej osoby, która lubi i nie boi się wyzwań, jest dobrze zorganizowana, potrafi szybko rozwiązywać problemy i ma opanowany multitasking. Z przyjemnością poznamy Specjalistę, który czuje satysfakcję z bycia odpowiedzialnym za szereg spraw jednocześnie. Sprawdź nas i wyślij swoje CV!

Junior Project Manager / Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań

W jakim obszarze będziemy współpracować?

  • bieżąca współpraca z Zarządem i pozostałymi działami firmy,
  • koordynowanie działań związanych z realizacją inwestycji,
  • opracowywanie dokumentacji w ramach bieżącego przebiegu projektów,
  • wsparcie Zarządu w zakresie tworzenia harmonogramów, opracowywania i kontroli budżetów,
  • opracowywanie / sporządzanie notatek ze spotkań,
  • wsparcie koordynacyjne, formalne i administracyjne,
  • przygotowywanie raportów, zestawień i analiz,
  • kontrola nad kalendarzem inwestycji,
  • kontakt z Instytucjami Państwowymi,
  • w pełni samodzielna realizacja zadań dotyczących współpracy z partnerami biznesowymi,
  • tworzenie prezentacji w języku polskim.

Twoje doświadczenie:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość branży SEO, e-commerce, marketingowej, reklamowej,
  • operatywność i wielozadaniowość,
  • zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach firmy, organizacja, prowadzenie i moderowanie spotkań projektowych,
  • zdolności negocjacyjne i umiejętności utrzymywania relacji biznesowych, zdolność szybkiego uczenia,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • bardzo dobra znajomość Excel-a,
  • inicjatywa i dynamika w działaniu, wysokie zdolności komunikacyjne,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • zarządzanie ryzykiem i zmianą w projekcie, zarządzanie budżetem projektu
  • nadzór nad dokumentacją projektową, zarządzanie jakością w projekcie
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie

To możemy Ci zaproponować:

  • elastyczne godziny pracy – 7.00/9.00 – 15.00/17.00,
  • strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
  • stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • szkolenia z możliwością uzyskania branżowych certyfikatów,
  • biuro przyjazne psom,
  • urodzinowy dzień wolny,
  • regularne integracje,
  • dofinansowanie karty MultiSport,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość korzystania z firmowego transportu,
  • biblioteczkę pracowniczą.
Każda aplikacja powinna zawierać klauzule RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Operatorem danych osobowych będzie Grupa iCEA Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Polskiej 114.
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...