Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Młodszy Kierownik ds. Marki Mazowieckie
Junior Product Manager/Junior Brand Manager

Junior Product Manager/Junior Brand Manager

Globol Polska Sp. z o.o.
mazowieckie, Szymanów k. Baniochy
praca stacjonarna
4139 dni temu

Lubisz pracę w marketingu? Jesteś aktywny, dynamiczny i chcesz się rozwijać? Rozwijaj się z nami! Zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko:


Junior Product Manager/Junior Brand Manager

Miejsce pracy: Szymanów k. Baniochy

Cel stanowiska:

  • Współudział w zapewnieniu marce stabilnego wzrostu sprzedaży w długim i krótkim okresie oraz kształtowanie jej pozytywnego wizerunku.

Zakres obowiązków:

  • koordynacja działań związanych z rozwojem produktu
  • prowadzenie projektów związanych z marką
  • opracowywanie informacji technicznych i marketingowych dotyczących produktów
  • monitorowanie trendów rynkowych, konkurencji i potrzeb klientów – rekomendowanie nowych aktywności
  • analiza dostępnych badań rynkowych, konsumenckich i wizerunkowych
  • współpraca z agencjami reklamowymi
  • przygotowywanie raportów i prezentacji
  • koordynacja budżetu marki

Od kandydatów oczekujemy:

  • 2-3 lata doświadczenia w marketingu w branży FMCG
  • praktycznej wiedzy z zakresu marketingu
  • dobrej znajomość pakietu Office, Power point
  • kreatywności, umiejętności strategicznego myślenia
  • zdolności analitycznych (umiejętności pracy z liczbami)
  • biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • mile widziana znajomość języka rosyjskiego
  • samodzielności i zdolności organizacyjnych
  • motywacji i chęci do nauki

Wybranym osobom oferujemy:

  • umowę o pracę
  • narzędzia pracy – laptop, telefon służbowy
  • odpowiedzialną i ciekawą pracę w dynamicznym zespole
  • interesujące wyzwania i możliwość rozwoju zawodowego
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych umieszczonych w dokumentach aplikacyjnych przez firmę Globol Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Szymanowie9E, 05-532 Baniocha dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnej oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...