Philips to globalna korporacja skoncentrowana na poprawie życia ludzkiego poprzez wprowadzanie znaczących innowacji. W Polsce koncern zatrudnia blisko 6 tys. pracowników w 4 zakładach produkcyjnych oraz organizacji marketingowo – sprzedażowej. Dzięki ponad 90-letniej historii obecności w naszym kraju, marka Philips cieszy się uznaniem klientów, partnerów i współpracowników.
Do zakładu Philips Lighting Poland S.A. w Pile, poszukujemy kandydatów na stanowisko Junior Procurement Planner odpowiedzialnego za pozyskiwanie komponentów w ramach działu Supply Chain.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
-
Kreowanie oraz monitorowanie realizacji zamówień
-
Zarządzanie zapasem komponentów
-
Zapewnienie prawidłowości obiegu dokumentów wysyłkowych i informacji
-
Współpraca z planistami produkcyjnymi, Działem Zakupów, Rozwoju, Jakości i Global Components Management
-
Raportowanie wskaźników logistycznych
-
Podejmowanie działań korygujących
-
Uczestnictwo i prowadzenie wszelkich działań usprawniających w obszarze logistyki
Nasze wymagania:
-
Umiejętności analityczne
-
Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów w dynamicznym środowisku pracy
-
Umiejętność obsługi systemu SAP oraz MS Office (w szczególności Excel)
-
Dobra znajomość języka angielskiego (komunikatywność w mowie i piśmie)
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Umiejętność zarządzania projektami będzie dodatkowym atutem
-
Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
Oferujemy:
-
Roczną premię uzależnioną od wyników pracy
-
Kartę Benefit Multisport
-
Zniżkę na firmowe produkty zakupione w sklepie pracowniczym
-
Dostęp do szkoleń