Trebbi Polska to niezależna profesjonalna spółka konsultingowa z sektora nieruchomości świadcząca dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów usługi zarządzania projektem i konsultingu w zakresie budownictwa.
Spółka Trebbi Polska została utworzona w ramach rozwoju grupy Trebbi we współpracy z zespołem brytyjskich ekspertów w celu świadczenia specjalistycznych usług konsultingowych z zakresu budownictwa i nieruchomości. Trebbi Polska to eksperci o wieloletnim doświadczeniu w pracy z wielonarodowymi klientami w Polsce oraz budowane przez ostatnie 30 lat międzynarodowe doświadczenie Rodziny Trebbi. Oferując usługi zespołu konsultantów specjalizujących się w różnych dziedzinach, Trebbi Polska posiada unikalną zdolność wspierania inwestorów i klientów korporacyjnych, którzy rozwijają swoją działalność w Europie.
OPIS STANOWISKA:
- Ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu, Klientami oraz uczestnikami procesu na prowadzonych przez Trebbi Polska Sp. z o.o. projektach związanych z budownictwem biurowym, handlowym, logistycznym i zamieszkania zbiorowego w zakresie wznoszenia obiektów, przebudów, remontów, aranżacji, audytów technicznych Due Diligence, przygotowania inwestycji, monitoringu oraz doradztwa. Trebbi Polska Sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu zarzadzania projektami budowlanymi, pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, audytora TDD, monitora inwestycji i zewnętrznego eksperta.
- Wsparcie Kierownika Projektu m.in. przy przygotowywaniu dokumentacji, administrowaniu dokumentacji, koordynowaniu prac zespołu oraz podwykonawców, nadzorze nad prowadzonymi pracami, sprawdzaniu dokumentacji projektowej, rozliczaniu inwestycji, występowaniu i uzyskiwaniu decyzji administracyjnych, szykowaniu budżetów, koncepcji itp. itd.
- Praca w Warszawie, prawdopodobne krótkie wyjazdy na delegacje na terenie kraju.
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w pracy w wykonawstwie i/lub w nadzorze minimum 3 lata.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację i pracę (również twórczą) z anglojęzyczną dokumentacją.
- Podstawowa znajomość przepisów i norm branżowych
- Podstawowa znajomość programów Ms Office, CAD 2D i MS Project.
- Samodzielność
- Umiejętność pracy na kilku projektach i w kilku zespołach w tym samym okresie.
- Obycie w relacjach z klientami.
- Elastyczność co do odbywania podróży służbowych i krótkich delegacji na terenie całego kraju.
DODATKOWE ATUTY:
- Koordynator BIM.
- Koordynator BREEAM LEED.
- Wyższe kwalifikacje niż wymienione w wymaganiach.
- Uprawnienia budowlane z jednej lub więcej branż.
- Znajomość języka niemieckiego.
- Możliwość dłuższych delegacji na terenie kraju.
OFERUJEMY:
- Umowę o pracę na pełen etat, możliwa współpraca B2B.
- Możliwość uzyskania praktyk do uprawnień budowlanych.
- Ciekawą pracę pełną wyzwań w firmie realizującej duże projekty nieruchomościowe oraz współpracującej na co dzień z klientami z zagranicy.
- Bliską współpracę z ekspertami w branży.
- Realną możliwość nabycia nowych kompetencji oraz intensywnego rozwoju.