Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Referent / Specjalista w Dziale Domów Studenckich i Akademickich CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa domów studenckich i akademickich CM w szczególności: dokonywanie rozliczeń za zakwaterowanie oraz media, sporządzanie umów najmu, prowadzenie ewidencji mieszkańców z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prowadzenie analizy stanu...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    22 godz.
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia dozoru technicznego

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    El Professional sp. z o. o.   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, ul. Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Order Administrator

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
505 dni temu
Junior Order Administrator
Miejsce pracy: Szczecin
Coloplast develops products and services that make life easier for people with very personal and private medical conditions. In Szczecin we are Business Centre that is responsible for global financial operations, orders administration, HR and IT support, marketing & data analysis activities, and many others. If you have the right profile and the right amount of curiosity and ambition you can be a part of this exciting challenge. Curiosity works here!
 
About the department

The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland – a modern and comfortable work environment. You are offered a unique opportunity to join a Global Commercial Support department consisting of Direct Services, Consumer Sales Support, Quality and Digital Marketing. The position of a Junior Order Administrator is placed in the Consumer Sales Support area. We are mainly responsible for entering new customers’ data into a database and processing orders.

You will be mainly responsible for:
  • Daily processing of orders for end-users
  • Preparing reimbursement related documents and prescriptions
  • Issuing invoices for payors and customers
  • Managing data in a CRM system
  • Participation in various projects pointed out by management 
  • Building positive working relationships with internal and external stakeholders
The contract:

At the moment, we can offer an employment contract (umowa o pracę) for the period of 6 months.

Qualifications

We believe that the ideal candidate for this role will have set of skills listed below:

  • Knowledge of Microsoft Office tools 
  • Good knowledge of English (min. B2)
  • Ability to work with daily deadlines
  • Quality mindset – attention to details
  • Improvement mindset to plan and prioritize tasks
  • Ability to work on shifts (10:00 – 18:00; 7:00 – 15:00 or 6:00- 14:00; Monday – Friday)
We offer:
  • Onsite work
  • International work environment with Scandinavian culture
  • Opportunity to use and develop foreign languages in daily work
  • Fantastic work atmosphere full of respect and partnership
  • Internal trainings
  • Great company events
  • Sports card
  • Private medical care
  • Restaurant card
  • Holiday bonus and occasional cards
That's not all! We have even more for you, if working onsite:
  • Modern workplace
  • No dress code zone
  • Delicious coffee and fresh fruits
  • Transportation co-funding
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.
 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Referent / Specjalista w Dziale Domów Studenckich i Akademickich CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa domów studenckich i akademickich CM w szczególności: dokonywanie rozliczeń za zakwaterowanie oraz media, sporządzanie umów najmu, prowadzenie ewidencji mieszkańców z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prowadzenie analizy stanu...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    22 godz.
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia dozoru technicznego

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    El Professional sp. z o. o.   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, ul. Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...