Gemius jest polską firmą badawczo-technologiczną założoną w 1999 roku. Naszą misją jest dostarczanie rzetelnej wiedzy na temat rynku internetowego, a także doradztwo wspierające podejmowanie kluczowych decyzji działalności prowadzonej w internecie.
Nasza kilkuletnia działalność pozwoliła nam osiągnąć pozycję lidera w Polsce, a także odnieść międzynarodowy sukces. Aktualnie jesteśmy obecni na ponad 30 rynkach, a nasze rozwiązania są standardem na większości z nich m.in.: w Portugalii, w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Nasza wiedza, wieloletnie i międzynarodowe doświadczenie, a także nasza pasja pozwala nam z sukcesem konkurować z największymi na świecie firmami z branży internetowej.
Poznaj nas bliżej zaglądając na naszą stronę Gemius.pl oraz Facebook-u.
- jesteśmy polską firmą, która odniosła sukces poza granicami kraju konkurując z największymi graczami rynku internetowego,
- poznasz tajniki branży marketingu internetowego i reklamy online dzięki współpracy z najlepszymi specjalistami,
- będziesz brał udział w rozwoju innowacyjnego badania monitorującego działania marketingowe w sieci,
- realizowane przez nas projekty są nowatorskie i nieprzeciętne,
- zapewnimy Ci możliwości rozwoju (szkolenia zewnętrzne, wewnętrzne, konferencje, biblioteczkę firmową itd.),
- proponujemy Ci nieformalny styl pracy (brak dress codu, elastyczne godziny pracy, bardzo dobre relacje między pracownikami),
- oferujemy ciekawe benefity (m.in.: karta sportowa/medyczna, zdrowa żywność, lekcje w-f, masaże).
Dołączysz do zespołu rozwijającego badanie rynku reklamy online gemiusAdReal, które dostarcza Klientom danych pozwalających na analizowanie strategii konkurencji i efektywności własnych kampanii.
- tworzenie raportów i analiz, a także wsparcie techniczne związane z rozwojem produktu,
- czuwanie nad jakością badania reklamy internetowej we współpracy z zespołem odpowiedzialnym za kategoryzację,
- kategoryzacja kampanii kluczowych Klientów oraz dbanie o jakość kategoryzacji,
- kontakt z Klientami na rynku europejskim – bieżące rozwiązywanie problemów.
Jeśli
- jesteś absolwentem, bądź studentem ostatnich lat kierunków ścisłych (np.: matematyka, statystyka, ekonometria),
- masz rozwinięty warsztat analityczny (Excel, R, SPSS),
- znasz język niemiecki co najmniej na poziomie średniozaawansowanym,
- wiążesz swoją przyszłość z digital marketingiem,
- szybko się uczysz i jesteś ciekawy świata online,
- jesteś osobą samodzielną i odpowiedzialną
to bardzo chcemy Cię poznać ;-)!