Będziesz odpowiadać za kontakt z nowymi i potencjalnymi klientami (telefoniczny i e-mailowy), w celu zbierania informacji o potencjalnych partnerach biznesowych, ich potrzebach i oczekiwaniach względem narzędzi biznesowych i technologicznych. W ramach codziennych zadań będziesz rozwijać system CRM (budowa i administracja baz, uzupełnianie i aktualizowanie danych), prowadzić research rynku (analiza działań klientów i konkurencji, monitoring projektów IT na rynku), wpierać projekty lead generation (udział w kreacji działań, przygotowywanie materiałów dla klientów i landing pages, copywriting, e-mail marketing ). Ponadto będziesz wpierać działania sprzedażowego oraz uczestniczyć w wydarzeniach marketingowych i HR.
Czego potrzebujesz, by stać się Junior Marketing Specialist?
#mustknow.
- doświadczenie w marketingu, sprzedaży, telemarketingu lub obsłudze klienta j. angielski – co najmniej poziom B2 MS Excel, MS Word, MS PowerPoint – poziom dobry
#nicetohave
- znajomość branży IT,
- e-commerce lub pokrewnych
#softskills
- duża swoboda wypowiedzi
- wysoka kultura osobista
- kreatywność
- duża determinacja i upór
- systematyczność
- Silny kompetencyjnie zespół + szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Elastyczne godziny pracy + nowoczesne biuro + karnet sportowy + pakiet medyczny + ubezpieczenie grupowe
- Niepowtarzalna atmosfera + wyjazdy i spotkania integracyjne
#zeroŚciemy