- content marketingiem B2B dla uznanej polskiej firmy technologicznej
- publikacją tych treści w kanałach social media i na stronach własnych
- współpracą z wewnętrznym zespołem grafików i UX designerów
- wsparciem w koordynacji działań z obszaru Employer Branding
- doskonaleniem i zdobywaniem nowych kompetencji
- … oraz innymi zadaniami, bo marketing to ciągłe zmiany
- umiejętności tworzenia tekstów, które przyciągają uwagę i angażują
- tworzenia materiałów, które potrafią skutecznie oddać złożoność rozwiązań IT
- znajomości języka angielskiego na poziomie C1
- podstawowej znajomości Google Analytics
- otwartości na nowe wyzwania i chęci ciągłego rozwoju
- bycia osobą proaktywną i samodzielną
- dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy w zespole
- stabilne zatrudnienie w uznanej polskiej firmie technologicznej
- dobrą lokalizację 5 min od Ronda Daszyńskiego (obecnie pracujemy zdalnie)
- możliwość zdobycia wiedzy dotyczącej realizowanych przez firmę projektów omnichannel IT dla największych firm retail w Polsce i w Europie
- przyjazną atmosferę pracy i współpracę w zgranym zespole
- pakiet opieki medycznej
- karty sportowe i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
- content marketingiem B2B dla uznanej polskiej firmy technologicznej
- publikacją tych treści w kanałach social media i na stronach własnych
- współpracą z wewnętrznym zespołem grafików i UX designerów
- wsparciem w koordynacji działań z obszaru Employer Branding
- doskonaleniem i zdobywaniem nowych kompetencji
- … oraz innymi zadaniami, bo marketing to ciągłe zmiany
- umiejętności tworzenia tekstów, które przyciągają uwagę i angażują
- tworzenia materiałów, które potrafią skutecznie oddać złożoność rozwiązań IT
- znajomości języka angielskiego na poziomie C1
- podstawowej znajomości Google Analytics
- otwartości na nowe wyzwania i chęci ciągłego rozwoju
- bycia osobą proaktywną i samodzielną
- dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy w zespole
- stabilne zatrudnienie w uznanej polskiej firmie technologicznej
- dobrą lokalizację 5 min od Ronda Daszyńskiego (obecnie pracujemy zdalnie)
- możliwość zdobycia wiedzy dotyczącej realizowanych przez firmę projektów omnichannel IT dla największych firm retail w Polsce i w Europie
- przyjazną atmosferę pracy i współpracę w zgranym zespole
- pakiet opieki medycznej
- karty sportowe i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.
To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.
Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.
Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.