Liu Jo to międzynarodowa marka obecna na 3 kontynentach w 50 krajach. Narodziła się w 1995 roku we Włoszech w samym sercu okręgu tekstylnego w Carpi w prowincji Emilia Romagna. Liu Jo to marka, która w swojej kreatywnej filozofii na pierwszym miejscu stawia podkreślenie naturalnego piękna i kobiecości każdej kobiety. Pracujemy z energią i entuzjazmem, aby zaoferować współczesne kreacje, które noszą charakterystyczną tożsamość Liu Jo: natychmiast rozpoznawalny styl wyrażony przez najwyższej jakości materiały i staranną dbałość o szczegóły.
Wprowadzenie nowego stanowiska do schematu organizacyjnego Liu Jo Polska w celu zarządzania działaniami z zakresu marketingu operacyjnego, planowanych we współpracy z Dyrekcją filii i Headquarter Liu Jo we Włoszech.
Podstawowy zakres działań obejmuje:
- Pomoc we wdrażaniu sezonowych działań marketingowych planowanych przez Headquarter;
- Raportowanie, negocjowanie i zakup przestrzeni reklamowych (OOH) na miejscu
- Definiowanie i wdrażanie działań z zakresu retail marketing w porozumieniu z Headquarter (OOH w centrach handlowych, gazetach lokalnych i house organ)
- Zarządzanie działaniami w zakresie retail marketing planowanymi w punktach sprzedaży
- Działania benchmarking i okresowe raportowanie w zakresie działań prowadzonych przez konkurencję
- Wsparcie operacyjne zatrudnionej agencji PR w działaniach prowadzonych na rynku i koordynowanych przez Headquarter
- Zarządzanie próbkami towarów, w szczególności w ramach wspierania działań PR podejmowanych na miejscu
- Zarządzanie profilami na portalach społecznościowych unofficial kilku lokalnych punktów sprzedaży
- Pomoc przy wdrażaniu działań CRM na rynku
- Tłumaczenie materiałów marketingowych przekazywanych przez Headquarter
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego
- Roczne lub dwuletnie doświadczenie w zakresie marketingu, najlepiej w sektorze mody
- Wybitne zdolności organizacyjne i zarządcze
- Elastyczność i umiejętność skutecznego dostosowywania się do różnych wymogów
- Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych zarówno na teren rynku jak i do Headquarter