Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Młodszy Kierownik ds. Marki Warszawa
Junior Marketing Manager (private labels)

Junior Marketing Manager (private labels)

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
3884 dni temu
Junior Marketing Manager (private labels)
Warszawa
Junior Marketing Manager (private labels)
Warszawa
Nr Ref.: 1044793

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Dla naszego Klienta, firmy z branży elektroniki użytkowej, poszukujemy obecnie osoby, której celem będzie kreowanie i rozwój produktów marek własnych.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizowanie strategii marketingowej wprowadzenia nowej marki własnej oraz rozwoju istniejących marek własnych, analizę rynku i konkurencji, kontrolę budżetu reklamowego, współpracę z działem zakupów oraz dyrektorem marketingu, koordynację prac związanych z produkcją i dystrybucją materiałów promocyjnych dotyczących produktów marek własnych, współpracę z agencją kreatywną, organizowanie promocji produktowych oraz analizowanie wyników akcji promocyjnych oraz sprzedaży.

Poszukujemy osób posiadających min. 2- letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marketingiem marki własnej lub min. 5- letnie doświadczenie we wsparciu działań związanych z rozwojem marki własnej. Oczekujemy również umiejętności zarządzania projektami, świetnej organizacji pracy, zdolności analitycznych, przywiązania do szczegółu oraz dobrej znajomości języka angielskiego.

Firma oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, przyjazną atmosferę pracy, możliwość dalszego rozwoju.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...