Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior IT support specialist

IDEA commerce S.A.
Bydgoszcz
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
925 dni temu
Junior IT support specialist
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Twoje zadania:
  • prowadzenie rozmów z klientami z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług
  • przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń w systemie informatycznym
  • bieżąca obsługa klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami,
  • testowanie funkcjonalności i weryfikacja błędów
  • konfiguracje systemu
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z naszymi klientami
Nasze oczekiwania:
  • umiejętności pracy zespołowej i partnerskiej
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • pracowitość, samodyscyplina, konsekwencja w działaniu
  • łatwość przyswajania dużej ilości nowej wiedzy
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • znajomość systemów klasy ERP i serwisów internetowych mile widziana
  • doświadczenie w branży IT oraz znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • kartę sportową FitProfit
  • onboarding - pełne wsparcie i wdrożenie stanowiskowe
  • podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia zewnętrzne
  • wygodne biuro zlokalizowane w centrum miasta
  • najwyższej jakości narzędzia pracy
  • spotkania integracyjne
  • możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...