Najnowsze oferty pracy

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Junior Supporter – IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior IT Specialist

Nowa Itaka Sp. z o.o.
Opole
praca stacjonarna
1697 dni temu

Junior IT Specialist
Miejsce pracy: Opole
Twoje stanowisko:
  • support aplikacji biznesowych
  • przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych
  • rozwiązywanie problemów technicznych
  • koordynacja szybkich i właściwych odpowiedzi na zgłoszenia, w tym przekazywanie zapytań i monitorowanie dalszego procesu
  • instalacja oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania
  • sporządzanie raportów i dokumentacji
Nasze wymagania:
  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
  • wiedza z zakresu rozwiązań sieciowych (IP/LAN/WAN)
  • dobra znajomość systemów i oprogramowania Microsoft (Windows, Office, Active Directory)
  • znajomość języka angielskiego
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność tłumaczenia skomplikowanych zagadnień technicznych w sposób przystępny dla użytkowników
  • wykształcenie techniczne
  • dyspozycyjność do pracy zmianowej w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00 po okresie próbnym
  • mile widziane będzie kilkumiesięcznie doświadczenie na podobnym stanowisku
Dla Ciebie:
  • ciekawa praca w rozbudowanym ( ponad 50-osobowym) dziale IT lidera branży turystycznej w Polsce
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i szereg benefitów: znaczne dofinansowanie wakacji w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich; dofinansowanie karty Multisport, prywatnej opieki zdrowotnej i ubezpieczenia na życie
  • duża doza samodzielności i możliwość realizacji własnych pomysłów
  • praca w pełnym wymiarze godzin, na nowoczesnym sprzęcie w biurze w Centrum Opola

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „Rozporządzenie”) i w związku z przetwarzaniem przez Nowa Itaka sp. z o.o. z siedzibą w Opolu, Pani/Pana danych osobowych informujemy, że:

Administratorem danych osobowych jest Nowa Itaka sp. z o.o., adres siedziby: 45 – 072 Opole, ul. Reymonta 39, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000002269, NIP 754-26-86-316, REGON 532179139, kapitał zakładowy 3.315.000 złotych, tel. 77 5412 202, email info@itaka.pl

W sprawie danych osobowych kontakt można nawiązać mailowo na adres daneosobowe@itaka.pl Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie:

imienia (imion), nazwiska, daty urodzenia, płci, adresu e-mail, numeru telefonu, adresu zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia

dodatkowych danych (np. wizerunek, zainteresowania) podanych dobrowolnie w ramach całego procesu rekrutacyjnego (w tym przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego)

dodatkowo mogą być przetwarzane dane pozwalające na identyfikacje urządzenia z którego Państwo korzystają na potrzeby stron internetowych i aplikacji mobilnych oferowanych przez Nowa Itaka sp. z o.o., takie jak adres IP i identyfikator MAC.

Dane osobowe będą udostępniane w minimalnym, niezbędnym dla realizacji usług i wymogów prawnych zakresie innym odbiorcom tj.:

kontrahentom realizującym usługi na rzecz Nowa Itaka Sp. z o o. na podstawie zawartych umów, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom na rzecz których Nowa Itaka sp, z o.o. przeprowadza konkretny proces rekrutacyjny.

Pani/Pana dane będą przechowywane/przetwarzane:

Jeśli dane są zebrane w celu realizacji procesu rekrutacji to do zakończenia tego procesu, nie dłużej niż 1 rok od przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego.

jeśli wyrażono zgodę na przetwarzanie danych celem udziału w przyszłych rekrutacjach to nie dłużej niż 3 lata od przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego.

ustalania, dochodzenia, obrony roszczeń, co do zasady do 10 lat od zakończenia rekrutacji, z uwagi na obowiązujące terminy przedawnienia roszczeń (podstawa prawna: art. 118 i nast. Kodeksu Cywilnego).

Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia), ich sprostowania (art. 16 Rozporządzenia), prawo do przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenia), a nadto w określonych w Rozporządzeniu przypadkach do usunięcia danych (art. 17 Rozporządzenia) oraz ograniczenia ich przetwarzania (art. 18 Rozporządzenia)

Zgodnie z art. 21 Rozporządzenia posiada Pani/Pan prawo złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych. W przypadku sprzeciwu złożonego przed realizacją procesu rekrutacyjnego lub w jego trakcie, złożenie będzie wiązało się z brakiem możliwości udziału w rekrutacji.

W przypadkach, w których przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust 1 lit a) Rozporządzenia), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody W przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Pani/Pan prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, (tj. do dnia 25.05.2018 r. do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a po tej dacie do organu będącego jego następcą)

 

Podobne oferty

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Junior Supporter – IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...