Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pracownik help desk Mazowieckie
Junior It Helpdesk [rekrutacja online]

Junior It Helpdesk [rekrutacja online]

QLOC S.A.
mazowieckie, Warszawa - ul. Krakowiaków 36.
praca stacjonarna
rekrutacja online
1596 dni temu

W QLOC od lat pomagamy twórcom i wydawcom gier. Dbamy o to, żeby powierzone nam zadania były wykonane jak najlepiej i na czas. Dzięki temu nasi partnerzy mogą skupić się na dostarczaniu graczom wyjątkowych przeżyć.

 

Jesteśmy znani na świecie z wysokiej klasy portów gier wideo, ale specjalizujemy się nie tylko w tej dziedzinie. QLOC to więcej niż zespół wybitnych programistów. Nasza ekipa składa się z ponad 350 osób, które świetnie znają się na developmencie, testowaniu i lokalizowaniu gier. Zapewniamy naszym klientom również testy funkcjonalne, lokalizacyjne, testy kompatybilności i certyfikacyjne. Tłumaczymy gry na ponad 30 języków. Oferujemy usługi z zakresu co-developmentu oraz remasteringu. Hall of fame? Dragon's Dogma: Dark Arisen (port PC, PS4, XB1, Switch), seria Devil May Cry (port XB1 i PS4), Resident Evil 4 i 6 (port PC), RiME (port PC i XB1), Dark Souls Remastered (PC, XB1, PS4), Hitman (co-dev), Tales of Vesperia: Definitive Edition (remaster PC, PS4, XB1, Switch), Hellblade: Senua's Sacrifice (port Switch), Mortal Kombat 11 (port PC) – i wiele, wiele innych.

 

Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:

Junior It Helpdesk [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa - ul. Krakowiaków 36.

 

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Instalację, reinstalację, aktualizację oraz naprawę sprzętu i oprogramowania.
  • Diagnozowanie i naprawę usterek systemów komputerowych oraz aplikacji podczas testów oprogramowania.
  • Świadczenie usług wsparcia technicznego dla pracowników firmy, poprzez pomoc osobistą, telefoniczną lub e-mail dla dynamicznie zmieniającego się środowiska testowanego oprogramowania.
  • Opiekę techniczną nad sprzętem IT.
  • Zakup oraz ewidencję sprzętu IT.
  • Przygotowywanie stanowisk pracy dla nowych pracowników firmy.
  • Sporządzanie raportów dla przełożonych.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość systemów Microsoft Windows 7/8/10 oraz pakietu MS Office na poziomie konfiguracji i rozwiązywania problemów.
  • Znajomość pracy w środowisku domenowym.
  • Bardzo dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego.
  • Samodzielność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i systematyczność.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Otwartość i gotowość do ciągłej nauki oraz podnoszenia kwalifikacji.
Dodatkowymi atutami będą:
  • Umiejętność rozwiązywania problemów z grami video (PC, konsole).
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (lub w trakcie studiów).
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt B2B.
  • Pracę zmianową w godzinach 7-23 (do uzgodnienia).
  • Codzienny kontakt z najnowszymi technologiami i najwyższej klasy sprzętem komputerowym.
  • Możliwość poszerzenia swoich kwalifikacji poprzez zdobycie oficjalnych certyfikatów firmy Microsoft.
  • Współfinansowanie pakietu Multisport z dostępem do najlepszych obiektów sportowych, po okresie próbnym.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Enel-Med, po okresie próbnym.
  • Miejsce pracy w nowoczesnym biurowcu.
  • Pracę w młodym, sympatycznym zespole.
  • Smaczną kawę, świeże soki i owoce w biurze.
  • Lekcje języka angielskiego lub japońskiego.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...