Junior IT Customer Support Specialist
Workplace: Warszawa
Nr Ref.: 00538862
Description
- User support in solving problems with hardware and software
- Support for users and projects in the field of technology and IT solutions
- Cooperation with thehardware, software and external service providers
- Participation in internal projects
Qualifications
- Knowledge of Windows operating systems
- Basic knowledge of network and server
- Very good English
- Good manners and communication skills
- Experience in the IT department in a large organization
- Availability for full time job
We offer
- Professional and international work environment
- Opportunities to build and extend professional skills
- Access to advanced knowledge bases and to advices of international experts
- Friendly workplace environment, team bonding events, ability to participate in after work activities
Poznaj
Accenture Sp. z o.o.
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.