Gemius jest polską firmą badawczo-technologiczną założoną w 1999 roku. Naszą misją jest dostarczanie rzetelnej wiedzy na temat rynku internetowego, a także doradztwo wspierające podejmowanie kluczowych decyzji działalności prowadzonej w internecie.
Nasza kilkuletnia działalność pozwoliła nam osiągnąć pozycję lidera w Polsce, a także odnieść międzynarodowy sukces. Aktualnie jesteśmy obecni na ponad 30 rynkach, a nasze rozwiązania są standardem na większości z nich m.in.: w Portugalii, w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Nasza wiedza, wieloletnie i międzynarodowe doświadczenie, a także nasza pasja pozwala nam z sukcesem konkurować z największymi na świecie firmami z branży internetowej.
Poznaj nas bliżej zaglądając na naszą stronę Gemius.pl oraz Facebook-u.
- będziesz brał/brała czynny udział w największym w naszej części świata projekcie badania audytorium internetowego,
- będziesz miał/miała szerokie pole do wykazania własnej inicjatywy poprzez możliwość samodzielnej realizacji projektów oraz opracowywania i wdrażania własnych rozwiązań,
- będziesz miał/miała możliwość poznania metod badania internetu pod okiem najlepszych specjalistów,
- oferujemy elastyczne godziny pracy,
- proponujemy Ci nieformalny styl pracy (brak dress codu, bardzo dobre relacje między pracownikami),
- będziesz mógł/mogła korzystać z firmowych kuchni wyposażonych w zdrową żywność i inne artykuły,
- zapewnimy Ci duże możliwości rozwoju (szkolenia zewnętrzne, wewnętrzne, konferencje, biblioteczkę firmową),
- zagwarantujemy Ci dobre warunki pracy (nowoczesne biuro i sprzęt komputerowy),
- będziesz mógł/mogła poznawać nowe technologie i narzędzia.
Dołączysz do zespołu Audience Research Client Service realizującego badanie oglądalności witryn internetowych oraz profilu społeczno-demograficznego internautów w kilkudziesięciu krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.
Twoim zadaniem będzie uczestnictwo w realizacji badania gemiusAudience w wybranych krajach, w tym:
- świadczenie wsparcia merytorycznego dla Klientów wewnętrznych z oddziałów zagranicznych,
- przygotowywanie danych wejściowych do badania,
- weryfikacja poprawności wyników badania,
- analiza trendów badania,
- szukanie rozwiązań dla nietypowych potrzeb Klientów,
- zlecanie i nadzorowanie realizacji zadań dla działu IT ,
- praca nad rozwojem badania.
Jeżeli posiadasz wyższe wykształcenie lub jesteś studentem/studentką ostatniego roku studiów (preferowane kierunki nauk społecznych, np. socjologia, psychologia, kognitywistka bądź kierunki ścisłe, np. matematyka czy ekonometria) oraz:
- znasz język angielski w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym,
- interesujesz się trendami i zjawiskami w branży internetowej,
- lubisz pracę z ludźmi,
- posiadasz zdolności analityczne,
- jesteś osobą komunikatywną, samodzielną, dokładną i sumienną,
- angażujesz się w powierzone projekty,
- jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna w wymiarze pełnego etatu,
- masz poczucie humoru
to chcielibyśmy Cię poznać!
- znajomość prowadzenia badań społecznych,
- doświadczenie w zarządzaniu projektami
- doświadczenie w obsłudze Klienta,
- znajomość technologii internetowych (np. HTML, JavaScript) oraz podstaw programowania,
- umiejętności pracy w środowisku Linux/Unix.