specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
specjalista mid / junior / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy doświadczonego i samodzielnego Technika Informatyka, który dołączy do naszego zespołu. Kandydat będzie odpowiedzialny za przygotowanie komputerów z odpowiednim oprogramowaniem, tworzenie oraz wprowadzanie zmian w dokumentacjach, a także będzie posiadał podstawową wiedzę w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
5 godz.
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
(UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Hemmersbach GmbH & Co.KG (Spółka Komandytowa) Oddział w Polsce
dolnośląskie, Bielany Wrocławskie, Wrocław
praca stacjonarna
3249 dni temu
We are specialized in cross-border infrastructural services for the information technology (IT) industry. With over 1,550 permanent employees in 28 subsidiaries we offer our services worldwide in more than 190 countries.
Currently for Hemmersbach Poland located in Bielany Wroclawskie we are looking for candidates for the new department for Standard IT Administration in Poland for the position of:
Junior Help Desk Administrator
Bielany Wrocławskie
Our Requirements:
Previous experience on similar position would be an asset,
Very good English – cooperation with users worldwide, German would be great asset,
Flexibleness, independence and good time management skills,
Communicative person who likes people – frequent contact with other employees via telephone or IT tools,
Knowledge of Active Directory User Management, Remote Desktop, Print Server, Windows 7 / 8.1,
Readiness for 2 months onboarding and training process in Germany.
You don’t have experience in IT? Do not worry, we will provide you training!
Your Main responsibilities:
Worldwide End User Support for internal IT,
Web Based Microsoft Active Directory user handling (user creation, rights and messaging
management for Lync and Exchange, password management and user disabling),
IT onboarding process (general basic IT training, includes first password change, introduction to basic IT functions, Windows profile setup), IT off-boarding.is optional.
We offer:
Attractive salary,
Stable, full time job in international, flexible and opened company,
Wide range of trainings and personal development,
Participation in international projects worldwide,
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
specjalista mid / junior / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Poszukujemy doświadczonego i samodzielnego Technika Informatyka, który dołączy do naszego zespołu. Kandydat będzie odpowiedzialny za przygotowanie komputerów z odpowiednim oprogramowaniem, tworzenie oraz wprowadzanie zmian w dokumentacjach, a także będzie posiadał podstawową wiedzę w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
5 godz.
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
(UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...