Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Współpracy z Ubezpieczycielami

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78, Szpital Carolina    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie:​ Współpraca z ubezpieczycielami krajowymi i zagranicznymi; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami, pośrednikami i ubezpieczycielami; Przedstawianie oferty usług medycznych Pacjentom w ramach...
  • Młodszy Specjalista ds. Umów

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoje zadania: Obsługa obiegu dokumentacji Klientów; Sporządzanie pism, metryczek i rejestracja obiegu dokumentów dotyczących danego Klienta; Weryfikacja kompletności załączonych dokumentów wysyłanych do Klienta oraz otrzymywanych od Klienta; Monitorowanie terminowości odsyłania przez...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Migdałowa 4    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Praca w Centrum Medycznym MAVIT​ Ośrodek Diagnostyczny ​przy ulicy Migdałowej 4 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, archiwizacja dokumentacji...
  • Pracownik Sprzedaży

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów, Blisko "METRO STOKŁOSY"    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; Współpraca z partnerami zagranicznymi; Budowanie baz i ich weryfikacja; Aktywne pozyskiwanie klientów B2B Realizacja planów sprzedażowych;
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    10 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Customer Service Supporter with Swedish, Norwegian or Danish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy, ul. KOR 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie.​ Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
  • Customer Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients; Developing and verifying framework service contracts; Ongoing updating and verification of existing agreements and documents; Issuing and substantively controlling invoices...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Junior Customer Support Representative with Dutch

Junior Customer Support Representative with Dutch

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
143 dni temu
Junior Customer Support Representative with Dutch
Warszawa
Nr ref.: 11586034
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.

What will You do?

  • Engage in customer service activities, mainly via email.
  • Address customer inquiries and concerns promptly and professionally.
  • Investigate and resolve customer queries efficiently, ensuring a high level of customer satisfaction.
  • Utilize company resources, internal systems, and customer purchase orders to provide accurate and timely resolutions.
  • Provide customers with relevant information to prevent future inquiries and enhance their overall experience.
  • Maintain organized and up-to-date customer records by regularly updating account information.
  • Collaborate with the team to share insights and best practices for enhancing customer satisfaction.
What do we expect?
  • English and Dutch min. at B2 level.
  • Openness to work on-site in Warsaw office.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.

What will You do?

  • Engage in customer service activities, mainly via email.
  • Address customer inquiries and concerns promptly and professionally.
  • Investigate and resolve customer queries efficiently, ensuring a high level of customer satisfaction.
  • Utilize company resources, internal systems, and customer purchase orders to provide accurate and timely resolutions.
  • Provide customers with relevant information to prevent future inquiries and enhance their overall experience.
  • Maintain organized and up-to-date customer records by regularly updating account information.
  • Collaborate with the team to share insights and best practices for enhancing customer satisfaction.
What do we expect?
  • English and Dutch min. at B2 level.
  • Openness to work on-site in Warsaw office.
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus (experience in Customer Service, Sales, Customer Retention would be an asset).
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution is nice to have.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Współpracy z Ubezpieczycielami

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78, Szpital Carolina    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie:​ Współpraca z ubezpieczycielami krajowymi i zagranicznymi; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami, pośrednikami i ubezpieczycielami; Przedstawianie oferty usług medycznych Pacjentom w ramach...
  • Młodszy Specjalista ds. Umów

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoje zadania: Obsługa obiegu dokumentacji Klientów; Sporządzanie pism, metryczek i rejestracja obiegu dokumentów dotyczących danego Klienta; Weryfikacja kompletności załączonych dokumentów wysyłanych do Klienta oraz otrzymywanych od Klienta; Monitorowanie terminowości odsyłania przez...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Migdałowa 4    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Praca w Centrum Medycznym MAVIT​ Ośrodek Diagnostyczny ​przy ulicy Migdałowej 4 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, archiwizacja dokumentacji...
  • Pracownik Sprzedaży

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów, Blisko "METRO STOKŁOSY"    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; Współpraca z partnerami zagranicznymi; Budowanie baz i ich weryfikacja; Aktywne pozyskiwanie klientów B2B Realizacja planów sprzedażowych;
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    10 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Customer Service Supporter with Swedish, Norwegian or Danish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy, ul. KOR 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie.​ Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
  • Customer Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients; Developing and verifying framework service contracts; Ongoing updating and verification of existing agreements and documents; Issuing and substantively controlling invoices...