W związku z dalszym intensywnym rozwojem naszej firmy poszukujemy zmotywowanych kandydatów na stanowisko:
Junior Content / Product Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Jeżeli marzysz o pracy, gdzie będziesz:
- zarządzać zespołem administratorów treści
- tworzyć procedury usprawniające pracę działu i pilnować ich przestrzegania,
- szkolić nowych pracowników,
- koordynować zmiany produktowe na portalu Groupon.pl,
- tworzyć raporty dotyczące pracy działu.
A do tego:
- masz ukończone studia wyższe(preferowane kierunki ekonomiczne, ścisłe),
- masz solidne doświadczenie w pracy biurowej,
- nie boisz się zagadnień technicznych(ale nie musisz znać się na informatyce),
- masz zdolnośc szybkiego uczenia się nowych systemów(np. CMS, Salesforce, Zendesk),
- biegle znasz język angielski,
- cechują Cię duże zdolności analityczne oraz chęć pracy z liczbami,
- świetnie radzisz sobe z wykonywaniem zadań pod presją czasu,
- wynik to coś, co Cię najbardziej motywuje,
- masz wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
- nie boisz się odpowiedzialności leadera,
- odpowiada Ci praca w systemie zmianowym,
to podejmij wyzwanie i aplikuj teraz!
Oferujemy:
- duży zakres odpowiedzialności i rozwój zawodowy, stanowiący impuls dla Twojej dalszej kariery,
- bezpośredni wpływ na wyniki biznesowe najszybciej rozwijającej się firmy wszech czasów (wg magazynu "Forbes"),
- pracę w firmie o unikatowej kulturze organizacyjnej, nastawionej na dynamiczne działanie i rozwój pracowników,
- możliwość awansu,
- elastyczną formę zatrudnienia,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- pracę w młodym zespole.
Jak wygląda ta praca? Czego możesz się spodziewać? Z kim będziesz pracować? Sprawdź, czytając jeden z artykułów zamieszczonych na naszym grouponowym blogu!
http://blog.groupon.pl/2011/09/14/poznaj-nasz-ekip-kamilgrouponowa-ostatnia-instancja/
Rekrutacja trwa do ostatniego gwizdka!
„ Dokonał takiej rewolucji w naszym e-biznesie, że mówi się nawet o Roku Groupona”
– „Dziennik Gazeta Prawna” |
„Wydarzenie z tego roku, które utkwi Ci w pamięci na długo? Groupon i jeszcze raz Groupon”
– wywiad ekspercki w Webfan.pl |