CEVA Logistics – leading global supply chain company, providing end-to-end solutions in Freight Management, Contract Logistics, distribution & transportation management for large and medium-size customer companies, operating in over 170 countries worldwide is looking for a best candidate to join our Eastern & Central Europe organization as a:
General description: The role on daily basis would be working closely with Cluster Category Managers and Procurement Relays (Operations) in realizing cost optimization projects. Person in this position will be also contacting with Facility team regarding technical aspects of the initiatives. Moreover, the tasks require frequent contact with Accounting and Controlling teams to confirm financial influence on company’s profitability (P&L impact).
Key responsibilities:
- driving tender processes and market benchmarks to support insightful buying decisions
- responsible for sourcing, negotiations and supplier selection process with focus on cost optimization solutions
- assisting in projects by assuring correct planning execution
- risk management and TCO approach
- acting as SINGLE POINT OF CONTACT (SPC) for local / country operations
- implementing global suppliers
- build relationships with suppliers
You don’t need to have exact experience, apply if you:
- have a background in purchasing or procurement area
- have a bachelor degree
- have availability to challenge things
- speak fluent Polish and good English (at least B2)
- are strategic thinker and have excellent negotiations skills
- are fast-learner with ability to multitask, accurate and result oriented
- have good knowledge of Excel (you will create pivot tables, charts, reports)
- are highly self-motivated, directed have collaboration skills and customer needs orientation
You will have:
- one-year fixed-term employment contract (with possibility to extent the contract afterwards)
- close cooperation with Cluster Category Managers and Procurement Relays (Operations)
- interesting job in a global organization with multiple development opportunities
- challenging role in a multilingual and ambitious team of professionals
- friendly work atmosphere
- market competitive package (private medical care, life insurance, benefit system)
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o naszej firmie znajdującymi się na stronie
www.praca.cevalogistics.com.pl
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
- Krok Przesłanie aplikacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.