Jako Junior Business Development Manager dołączysz do zespołu specjalizującego się w branży usług dla nieruchomości. Twoje zadania to identyfikacja nowych możliwości biznesowych, współpraca z klientami oraz rozwijanie strategii sprzedażowych. Będziesz działać w obszarach utrzymania technicznego, utrzymania czystości, usług Food Services oraz ochrony mienia i osób.
- Sprzedaż usług na rynku województwa mazowieckiego: Realizacja celu sprzedażowego.
- Wsparcie w Badaniu Rynku: Pomoc w analizowaniu trendów rynkowych, zbieraniu danych o konkurencji i identyfikowaniu potencjalnych możliwości rynkowych.
- Pomoc w Opracowywaniu Strategii: Wsparcie w tworzeniu strategii biznesowych i planów rozwoju, pod nadzorem doświadczonego menedżera.
- Utrzymywanie Relacji z Klientami: Pomoc w budowaniu i utrzymywaniu relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami.
- Przygotowywanie Prezentacji i Raportów: Tworzenie materiałów prezentacyjnych, raportów i dokumentacji potrzebnej w procesie sprzedaży i negocjacji.
- Wsparcie w Zarządzaniu Projektami: Pomoc w planowaniu, organizowaniu i monitorowaniu postępu projektów rozwojowych.
- Udział w Spotkaniach i Negocjacjach: Aktywne uczestnictwo w spotkaniach z klientami i partnerami, pod okiem bardziej doświadczonych kolegów.
- Monitorowanie Postępów i Wyników: Śledzenie postępów w realizacji celów sprzedażowych i biznesowych, raportowanie wyników.
- Udział w Targach i Wydarzeniach Branżowych: Reprezentowanie firmy na targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych, sieciowanie.
- Rozwój Umiejętności i Wiedzy: Ciągłe doskonalenie umiejętności biznesowych, uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach.
- Wsparcie działu Marketingu: współpraca ze specjalistą ds. marketingu w zakresie kampanii promocyjnych, badań rynku i inicjatyw sprzedażowych.
- Wykształcenia minimum średniego.
- Podstawowej znajomości branży usług dla nieruchomości.
- Znajomości narzędzi IT i chęci nauki ich wykorzystania w pracy.
- Doskonałej umiejętności myślenia strategicznego i analizy informacji dotyczących rozwoju biznesu w zakresie oceny opłacalności i rentowności projektu.
- Wysoko rozwiniętych kompetencji negocjacyjnych, komunikacyjnych i budowania trwałych, pozytywnych relacji interpersonalnych z klientem.
- Umiejętności diagnozowania i rozumienia potrzeb klienta.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym.
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej.
- Pakiet szkoleń i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Pakiet benefitów w postaci bezpłatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty Multisport.
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.