Groupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.
Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.
W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy Kandydata na stanowisko:
- Tworzenie raportów dotyczących efektywności pracy działów operacyjnych w organizacji.
- Analityczne wspieranie działań optymalizujących pracę działów nie sprzedażowych.
- Wskazywanie szans i zagrożeń przy wdrażaniu nowych procesów i zmian w organizacji.
- Wdrażanie miar w celu mierzenia efektywności
- Optymalizacja i usprawnianie bieżących rozwiązań Business Inteligent.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku analitycznym.
- Wykształcenie wyższe lub studenci V roku.
- Bardzo dobra znajomość programu Excel.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodna komunikację.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
- Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu codziennych obowiązków.
- Pracę w 3 najchętniej odwiedzanym serwisie branży e-commerce w Polsce (badania Gemius).
- Ciekawe wyzwania w firmie z rozpoznawalnością marki na poziomie 75% (badania PBI).
- Realizację codziennych obowiązków w zespole nastawionym na rozwój.
- Możliwość współpracy w międzynarodowym środowisku.
- Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy.
- Dodatkowe benefity pracownicze.