Junior Brand Manager
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić?
- Współtworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek.
- Kształtować rolę marki w życiu konsumenta razem z zespołem.
- Monitorować wyniki marki, analizować dane rynkowe i rekomendować akcje na ich podstawie.
- Planować i koordynować aktywności na marce we współpracy z innymi działami (w szczególności ze sprzedażą) oraz firmami zewnętrznymi.
- Nadzorować przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych.
Czego oczekujemy?
- Minimum 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie FMCG.
- Minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki.
- Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen (min. rok), bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego (min B2).
- Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
- Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów popartej wynikami, komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań oraz silnego nastawienia na cel.
- Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 1 raz w miesiącu.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Współtworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek.
- Kształtować rolę marki w życiu konsumenta razem z zespołem.
- Monitorować wyniki marki, analizować dane rynkowe i rekomendować akcje na ich podstawie.
- Planować i koordynować aktywności na marce we współpracy z innymi działami (w szczególności ze sprzedażą) oraz firmami zewnętrznymi.
- Nadzorować przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych.
Czego oczekujemy?
- Minimum 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie FMCG.
- Minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki.
- Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen (min. rok), bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego (min B2).
- Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
- Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów popartej wynikami, komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań oraz silnego nastawienia na cel.
- Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 1 raz w miesiącu.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta