Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Kierownik Kategorii

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: współtworzenie i realizacja strategii rozwoju kategorii ciąża i dziecko w kanale ecommerce, na podstawie analizy trendów rynkowych i celów biznesowych firmy, analiza sprzedaży oraz oferty produktowej w celu maksymalizacji wyników oraz rentowności oferty produktowej, bieżąca...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Brand Manager

Carlsberg Polska
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1012 dni temu
Junior Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.
Co będziesz robić?
  • Współtworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek.
  • Kształtować rolę marki w życiu konsumenta razem z zespołem.
  • Monitorować wyniki marki, analizować dane rynkowe i rekomendować akcje na ich podstawie.
  • Planować i koordynować aktywności na marce we współpracy z innymi działami (w szczególności ze sprzedażą) oraz firmami zewnętrznymi.
  • Nadzorować przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych.
Czego oczekujemy?
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie FMCG.
  • Minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki.
  • Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen (min. rok), bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego (min B2).
  • Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
  • Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów popartej wynikami, komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań oraz silnego nastawienia na cel.
  • Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 1 raz w miesiącu.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta
Co będziesz robić?
  • Współtworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek.
  • Kształtować rolę marki w życiu konsumenta razem z zespołem.
  • Monitorować wyniki marki, analizować dane rynkowe i rekomendować akcje na ich podstawie.
  • Planować i koordynować aktywności na marce we współpracy z innymi działami (w szczególności ze sprzedażą) oraz firmami zewnętrznymi.
  • Nadzorować przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych.
Czego oczekujemy?
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie FMCG.
  • Minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki.
  • Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen (min. rok), bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego (min B2).
  • Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
  • Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów popartej wynikami, komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań oraz silnego nastawienia na cel.
  • Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 1 raz w miesiącu.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Kierownik Kategorii

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: współtworzenie i realizacja strategii rozwoju kategorii ciąża i dziecko w kanale ecommerce, na podstawie analizy trendów rynkowych i celów biznesowych firmy, analiza sprzedaży oraz oferty produktowej w celu maksymalizacji wyników oraz rentowności oferty produktowej, bieżąca...