Dla naszego Klienta – międzynarodowego koncernu z branży FMCG, którego szerokie portfolio produktów obejmuje zarówno wiodące w swoich kategoriach marki globalne i lokalne - poszukujemy ambitnej, kreatywnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Junior Brand Managera.
Junior Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SBS/24/627/JBM
Zadania:
- Wsparcie i aktywne uczestnictwo w działaniach marketingowych dedykowanych jednej z kluczowych kategorii produktowych firmy
- Współpraca przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla dedykowanej kategorii
- Przygotowanie i wdrażanie komunikacji marketingowej
- Współpraca z agencjami reklamowymi oraz firmami zajmującymi się badaniami rynku
- Analizowanie, monitorowanie i ocena efektów prowadzonych akcji i działań
- Monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- 1-2 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu i/lub trade marketingu w firmie silnie zorientowanej na konsumenta (idealnie w branży FMCG)
- Wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność trafnego wyciągania wniosków z dostępnych danych rynkowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz polskiego
- Samodzielność, wysokie zdolności interpersonalne, kreatywność oraz pomysłowość
- Gotowość do relokacji lub pracy poza miejscem zamieszkania (3 dni w tygodniu)