W Communication Art dbamy o wysoki poziom kultury komunikacji,
etyczne zachowania i rozwój osobisty, który pozwala nam
na wspólne osiąganie wyznaczonych celów.
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Junior Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- współpraca przy przygotowywaniu propozycji rocznych i okresowych planów działań marketingowych BTL z zakresu produktu, ceny, dystrybucji, komunikacji i promocji zgodnie z obraną strategią rozwoju marki
- realizacja rocznych planów działań marketingowych dla marek zaakceptowanych w rocznym planie i dla przypisanych projektów
- odpowiedzialność wraz z teamem za wynik marki/marek
- współpraca przy tworzeniu i rozwoju nowych inicjatyw (produkty, nowe linie) oraz udział w procesie ich wprowadzania na rynek wraz z planowaniem aktywności dla nowości
- analiza sytuacji rynkowej wraz z rekomendacją działań korygujących
- współpraca z działem sprzedaży
- współpraca z agencjami reklamowymi, eventowymi, domami produkcyjnymi
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe (preferowany profil: ekonomiczny)
- min. 2-letnie doświadczenie w obszarze brand marketingu, w tym rok na podobnym stanowisku (preferowana praca w segmencie FMCG lub retail)
- podstawowa wiedza z zakresu trendów konsumenckich, narzędzi mediowych i rynku FMCG
- umiejętność analitycznego myślenia, pozwalająca na efektywną analizę danych rynkowych i konsumenckich
- zdolność do budowania argumentacji sprzedażowej i marketingowej
- umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów
- umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim (co najmniej poziom B2)
- kreatywna osobowość, sprawność i dokładność w działaniu
- umiejętność pracy w zespole
OFERUJEMY:
- elastyczne godziny pracy
- zespół pasjonatów i specjalistów gotów do udzielenia wsparcia
- możliwość samodzielnego, proaktywnego działania