CO NOWE MOŻEMY ZROBIĆ RAZEM?
Junior Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1194
Co otrzymasz?
- atrakcyjne wynagrodzenie
- opiekę medyczną w LuxMed
- umowę o pracę
- kartę sportową
- elastyczne godziny pracy
- możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
- szkolenia z procesu produkcji piwa
- piwo na święta
Co będziesz robić?
- Współtworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek, która zmieniła rzeczywistość w kategorii piwa w ostatniej dekadzie
- Odpowiadać za rozumienie roli marki w życiu konsumenta, monitorować, analizować i oceniać dane rynkowe
- Planować i koordynować aktywności na marce we współpracy z innymi działami (w szczególności ze sprzedażą) oraz firmami zewnętrznymi
- Nadzorować przygotowywaniem materiałów marketingowych
i promocyjnych
A ponadto, bazować na swoich pomysłach, a nie adaptacjach centralnych strategii i komunikacji.
Czego oczekujemy?
- Must have - minimum 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Must have - minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki
- Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen (min. rok), bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego na poziomie min. C1-
- Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów
- Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów popartej wynikami, komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań oraz silnego nastawienia na cel
- Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 2 razy w miesiącu
Co otrzymasz?
- atrakcyjne wynagrodzenie
- opiekę medyczną w LuxMed
- umowę o pracę
- kartę sportową
- elastyczne godziny pracy
- możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
- szkolenia z procesu produkcji piwa
- piwo na święta
Co będziesz robić?
- Współtworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek, która zmieniła rzeczywistość w kategorii piwa w ostatniej dekadzie
- Odpowiadać za rozumienie roli marki w życiu konsumenta, monitorować, analizować i oceniać dane rynkowe
- Planować i koordynować aktywności na marce we współpracy z innymi działami (w szczególności ze sprzedażą) oraz firmami zewnętrznymi
- Nadzorować przygotowywaniem materiałów marketingowych
i promocyjnych
A ponadto, bazować na swoich pomysłach, a nie adaptacjach centralnych strategii i komunikacji.
Czego oczekujemy?
- Must have - minimum 2-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Must have - minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki
- Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen (min. rok), bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego na poziomie min. C1-
- Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów
- Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów popartej wynikami, komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań oraz silnego nastawienia na cel
- Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 2 razy w miesiącu